Foodpanda creează dependență

duminică, 17 mai 2015

Da mes amis! Am constatat că dacă folosești serviciile oferite de aplicația FoodPanda cel puțin o singură dată, riști să te întorci și cu alte ocazii pentru a comanda mâncarea preferată. De Foodpanda au auzit mulți oameni. Este serviciul online care te ajută să găsești mâncarea la care ai poftit, gata gătită și în proximitatea locului în care te afli. Este suficient să deschizi pagina Foodpanda atunci când îți este foame și deja te afli mult mai aproape decât crezi de masa ta caldă.

Bile albe, bile negre pentru Foodpanda


Ceea ce îmi place la Foodpanda și vreau să împărtășesc cu voi este faptul că poți comanda mâncarea preferată simplu și rapid chiar de pe telefonul mobil inteligent. Nu numai posesorii de smartphone înzestrat cu Androit sau iOS se pot bucura de beneficiile Foodpanda, ci și cei al căror telefoane inteligente rulează pe sistemul de operare Windows Phone. Deci ne-am înțeles, da? Dacă ți-e foame și nu ai nimic pregătit acasă sau la birou, sau pur și simplu îți este poftă de ceva anume, comanzi prin intermediul Foodpanda și ai șansa să comanzi cât ai zice URS de vreo . . . 50 de ori. Încearcă, Îți va lua mai puțin de două minute.


Poate vă întrebați de ce ați comanda mâncarea de pe pagina foodpanda și nu de pe pagina restaurantului preferat. Puteți face asta, dar poate sunteți nehotărâți atunci când comandați, nu știți exact ce ați dori să mâncați, așa că răsfoiți simplu și rapid prin mai multe meniuri strânse într-un singur loc. Âsta este un alt avantaj care îmi place când vine vorba despre Foodpanda. Și aș adăuga tot aici o bilă albă în dreptul vitezei de încărcare a paginilor.

Și dacă vă gândiți cum am făcut-o și eu că Foodpanda este doar un viitor proiect ratat pe piața românească, mai am un contraargument pentru această supoziție. Dacă acum câteva luni credeam că tipul acesta de serviciu nu va prinde în România, acum mi-am reconsiderat părerea. Și asta datorită faptului că am văzut cum rețeaua se extinde în timp, atrage mai multe restaurante și apare în mai multe orașe din România. Asta înseamnă că românul a început să țină mult la timpul său și să nu-l mai piardă aiurea.


Bila neagră, în cazul în care aș ține prea tare să dau una, ar putea merge în dreptul restaurantelor din rețea care nu acceptă plata online. Dar nu este un impediment atât de mare pentru a folosi aplicația foodpanda pentru a avea parte de o masă pe cinste.

Pentru curajul de a lansa foodpanda în România, eu le mulțumesc oamenilor care au avut această inițiativă și îi felicit deopotrivă. Iar pe voi vă atenționez că mâncarea bună crează dependență!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu