Ma reaniversez azi

joi, 27 septembrie 2012

Eu şi google! El sărbătoreşte 14 ani în care ne-a halit, progresiv, timpul liber, ne-a furat timpul la muncă (unde s-a putut) şi ne-a depărtat fizic unii de alţii, dar ne-a făcut să ne pupicim virtual în draci.

Eu aniversez, a doua oară pe anul ăsta, repararea computerului. Data trecută a durat parcă vreo două luni, acum s-o rezolvat mai repede.

Am absentat cu totul din virtualitate de pe 22 august. Până pe 25 septembrie.

Acum am să mă readaptez câteva zile.
Iar de săptămâna viitoare încep să vă dau iarăşi tururi pe bloguri, cei care aveţi şi vă simţiţi citiţi de mine.

p.s.   poate credeţi că exagerez scriind că am nevoie de readaptare. Însă între timp blogger a trecut la o platformă nouă, iar eu nu prea mai regăsesc nimic pe-aici.
Cu drag,
M.

7 comentarii:

Aliceee Traveler spunea...

Chiar azi ma uitam ca ai disparut de tot!
Stai linistita toate-s la fel, pana iti intri in ritm! Bine ai revenit :)

mihaeladr spunea...

Ti-am scris un mail, astept raspunsul! Te rog!

Nice spunea...

Eu am intrat destul de des pe aici si chiar ma intrebam ce ai patit, nici prin cap nu mi-a trecut ca ai probleme cu calculatorul si de aceea nu mai publici nimic. Bine ca s-a rezolvat si ai revenit! :)

Rudolph Aspirant spunea...

Si la mine e zi de sarbatoare maine, duminica, deoarece este ziua mea, si doresc sa va invit cu aceasta ocazie, pe Mihaela, scriitorul & owner-ul blogului Blog en Miettes, plus si pe fanii sau criticii interesati ai acestui blog, la o leapsa care poate fi preluata de pe blogul meu !

Florin Morosan spunea...

Am tot intrat pe la tine și mă miram ce s-a întâmplat de nu mai dai niciun semn de viață. Bine că ai rezolvat cu pc-ul.
Readaptare ușoară și spor la toate!
Toate cele bune!
Week-end plăcut!

vienela spunea...

Si eu am mai trecut pe la tine, sperand ca te-ai reintors. Nu intelegeam unde ai disparut.
Sa ai o duminica faina!

Mirela spunea...

Daca stau sa ma gandesc 14 ani pare putin, parca conduce lumea online de o vesnicie, facebook de cand o fi oare?
Daca nu ma insel amazon este mai vechi ca google.

Trimiteți un comentariu