Mai putem involua mult ca popor? Chiar ajung sa cred ca suntem euglene!

sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Pentru românii care-s plecaţi din ţară e nevoie să explic un pic evenimentul lunii ianuarie din România.

La o grădiniţă de stat din Bucureşti o învăţătoare a fost filmată în timp ce îi jignea pe părinţii elevilor pentru că pregătiseră cadouri de Crăciun prea simbolice pentru bibliotecară, portar, femeie de serviciu etc
Îi jignea pe motiv că nu poţi merge doar cu o ciocolată drept cadou , că asta te reprezintă etc

Ceea ce a lansat scandalul în presă a fost faptul că învăţătoarea cerea mită.
Mie asta nu mi se pare mită, asta e cu totul altceva,
dar altceva totuşi mă şochează, dezgustă şi revoltă în toată povestea asta.

Părinţilor li s-a spus ceva de genul 'sunt doar cinci părinţi deştepţi în clasa asta care sau banii necesari'.
Şi nici un părinte de acolo nu a întrerupt-o pe scursura asta de învăţoare,
NICI UNUL NU A SPUS NIMIC.
Au acceptat să fie făcuţi proşti pe motiv că nu sunt cu dare de mână !

Mi se pare de necrezut :
acum 25 de ani nu aveam (ca naţie) curajul de a protesta contra măsurilor aberante luate de un dictator.
Acum, în deplina democraţie  nici un părinte nu are curajul de a replica atunci când e insultat de învăţătoarea propriului copil ?

Ce dracu' ne-a adus democraţia ?
Ce dracu' ne-a făcut ?
Ne-a secţionat chiar toţi nervii? Ne-a jupuit tot orgoliul?
Ne-a mai lăsat minte măcar atât cât să ne gândim ce modele suntem pentru copiii noştri?
Şi ce îi învăţăm ? Cum le arătăm că trebuie să fie în viaţă?

După ce am asistat la tăcerea părinţilor jigniţi de o învăţătoare ajung la concluzia că suntem un popor de euglene care-şi merită jignirile.
Oare mai putem involua?

6 comentarii:

Radu spunea...

„ nu mă pot pune rău cu învățătoarea că nu se va purta frumos cu cel mic. Dacă îl pică la desen?"

Așadar, taci și înghiți. Și pe lângă asta te simți prost și îți vine să intri în pământ fiindcă tu nu dispui de resursele financiare necesare pentru a ține pasul cu cererile de la școală. Vrei ca al tău copil să aibă parte de educație, te chinui cu cine știe ce job afurisit ca să ai ce pune pe masă și să-i oferi celui mic puțin mai mult decât strictul necesar.

Cam asta trece prin cap unora când iar se cer bani la școală pentru una și pentru alta.

E drept, eu nu am nici un habar de scandalul cu pricina. Am auzit că a fost ceva, am citit la tine, dar nu am văzut/auzit...

(am retrimis pentru că celălalt a dispărut fără să anunțe că e la moderare. Dacă e la moderare, te rog nu-l publica pe acesta. Mulțumesc!)

Gabriela Cimpoca spunea...

Sunt la curent cu toate astea... nu stiu de ce, inca ne mai uitam la canalele tv romanesti.
Cred ca democratia le-a adus romanilor ''libertatea'' de a crede ca fiecare poate face ce vrea! Absolut tot ce vrea! Se traieste intr-o jungla... democratica, as spune, in care legea este facuta de cel care sare primul la atac!

Anonim spunea...

Simplul fapt ca inregistrarile puse la dispozitia presei sunt de la parintii cu simt civic, inseamna ca mai avem o speranta. Una mica de tot...

coolnewz spunea...

ca si Gabriela, sunt la curent cu toata tarasenia si intr-adevar, ma uitam la clipul ala, ascultam vocile de acolo, de fapt Vocea, si ceva nu mi se parea in regula. Si nu stiam ce ... Abia apoi mi-am dat seama de ceea ce spui tu, cum nu a protestat nici un parinte de acolo ... Cred ca asta e motivul, ii era frica de ceea ce va urma pentru copil, nu stia daca alti parinti se vor solidariza etc. Si unul dintre ei a ales metoda asta mai pe sest, cu camera!

Afaceri Lemn, AfaceriLemn spunea...

Speranta moare ultima!

Rudolph Aspirant spunea...

Chiar si off topic, totusi Euglena gracilis este considerata "un organism model", cf, printre altii, si Watanabe et al in 2005. De ce sa discriminam impotriva protistelor ? Azi o protista, maine chiar un delfin...unde se va ajunge oare cu aceasta lupta a civilizatiei umane impotrivamamei Natura ?

Trimiteți un comentariu