Disney educa fetitele de azi ! In sfarsit basmele devin realiste

luni, 27 ianuarie 2014

Mi-a explicat mie cineva cum stă treaba cu basmele, ce vor în fapt prinţul şi prinţesa, dar nu l-am crezut. (!)
Uite însă că Disney a început să ofere reinterpretări ale basmelor clasice, mult mai realiste. 

Am văzut Frozen la cinema şi, pentru toate adolescentele care cresc azi cu modele ca Miley Cyrus sau Bianca Drăguşanu şi alte corpuri cu nume publice (!) Frozen ar trebui să fie obligatoriu, poate mai echilibrează balanţa normalităţii. 

În primul rând, prinţul se dovedeşte a fi mai găunos decât băiatul de rând. Dovadă că nu epoleţii permanenţi de pe umeri fac un om respectabil, ci calităţile omului cu pricina. 
Poveştile de până acum spuneau că musai un prinţ adevărat, adică tipul cu moştenirea, calul şi castelul şi chipul arătos, e un bărbat deasupra celorlalţi din toate punctele de vedere.
Frozen le spune fetelor că e posibil ca renul şi sania să fie de preferat unui 4X4.

Şi mai e o chestie, încă şi mai faină. Iar aici mi s-a demonstrat că omul care mi-a decriptat în mod frust basmele a avut dreptate. De cum iese pentru prima oară din castel, prinţesuca se îndrăgosteşte de primul individ impozant ce îi iese în cale. Şi nu doar că se îndrăgosteşte, că asta e normal şi frumos, dar crede că îndrăgostirea de un purtător îngrijit de epoleţi e chiar dragostea adevărată.  Deci îi şi acceptă propunerea.

Nu vă dezvălui ce se întâmplă mai departe în film, vă spun doar că şi eu cred în faptul că dragostea înseamnă întâmplări comune, râsete şi spaime împreună, încercări, enervări, ajutor reciproc. Şi nu un chip frumos pe care îţi face plăcere să-l priveşti!

Un film plăcut, cu valenţe educative, un film de văzut ! 






5 comentarii:

Rudolph Aspirant spunea...

Am citit ca are succes f mare si in SUA.

Rudolph Aspirant spunea...

Si eu vreau sa-l vad insa cred ca o sa-mi ia ceva vreme, ca la fel m-am codit vreo 2 ani sa nu vad Tangled, sub pretext ca e pt copii, sau pt fete, si pana la urma a zis Cronicariu pe blg ca e un film chiar misto si m-am incumetat si eu sa-l vad si chiar si eu am ramas surprins ce mi-a placut, si m-am distrat ! Mult mai tare decat la Ice Age nr n-spe (desi 1 si 2 mi-au placut dar dupa aia nu asa de mult), sau decat Madagascar nici nu mai zic ! Asa ca sunt optimist si cu Frozen, mai ales daca e cu zapada si patinaj, asa cum fusese Bambi cu Bocanila pe gheata...ce mult mi-a placut mie filmul ala...

coolnewz spunea...

si fii-mea se uita la Frozen non-stop de vreo 3 zile, dar cred ca interpretarea asta a ta nu-i va conveni! :)

coco spunea...

as vrea sa-l vad!

Rudolph Aspirant spunea...

Ah, l-a vazut si prietena mea, chiar daca ei nici nu-i plac asa mult desenele animate, dar a zis ca asta a fost ff misto.

Trimiteți un comentariu