Pariuri bune pentru Le Tour 2015. Analiza subtila din gesturi.

vineri, 3 iulie 2015

Pariurile mele mai precis, după ce am urmărit ieri prezentarea celor 22 echipe participante :

- pe Contador nu l-am văzut niciodată atât de îngândurat. Arăta precum Hamlet după viziunea spectrală. Când era întrebat ceva părea că își amintește cum dă bine să râdă a încredere, așa  că alungea buzele într-un zâmbet larg. După care pica iarăși cu privirea în gol.
N-aș paria nimic pe El Pistolero, chiar dacă îl știu de ani de zile ca maestru al bluff-ului.

- Quintana, țânțarul anofel ... ăsta e la fel de inexpresiv ca un autist.
Nu-mi pariez banii pe autiști.

- Nibali ... ăsta părea împărțit între bucuria de a începe un nou tur și ceva îngrijorare.
Pariul meu ;  doi bani juma.

- Froome, Froomie ... toți banii mei pe el.
Tipul ori se auto-iluzionează singur minunat, ori chiar se simte bine.
La prezentare a luat microfonul din mâna reporterului ca să răspundă la întrebări.
Cred că nu l-am mai văzut atât de hotărât de mult timp.

- Și, desigur, bătrânul vulpoi. Nu prea cred că la 35 e ani Valverde mai poate câștiga,
dar fiindcă încep să am o vulnerabilitate de generație, devin suportera celor alor mei.
toate ambițiile mele merg cu Valverde.
Nah că am ajuns să țin și cu oportunistul ăsta, nu credeam așa ceva vreodată !
Ce înseamnă și parti-priurile astea legate de propria generație !

Plus, desigur, simpatie e simpatie :
Romain Bardet, cum să nu țin cu un tinerel care arată așa ?

Poza e luată de pe youtube, unde are franțuzul meu o engleză delicioasă :


2 comentarii:

pardauro spunea...

Toți banii mei merg pe Froome. În etapa a II-a a făcut o cursă foarte bună! :)

Mihaeladm spunea...

Hai ca am mizat bine pe Froomie ! Desi ne-a dat Quitana ceva emotii in ultimele doua zile :) Sunt multumita si de intuitia mea cu Froome, si de cea cu Contador dar si de rezultatele celor doi preferati ai mei, mai bine decat m-as fi asteptat pentru Bardet si Valverde. O fost un tur fain si cu miza pana in ultimul moment!

Trimiteți un comentariu