Horoscopul ca masura a prostiei si a geamanului ei, imbatosarea

joi, 30 decembrie 2010

E perioada horoscoapelor. Nu cred in asa ceva (am eu alte prostioare in care cred cu insufletire), asa incat rareori le citesc.
Horoscopul zilei de azi insa e unul special: l-am primit pe mail de la unul din site-urile cu oferte de locuri de munca, probabil multi l-ati primit la randul vostru, asa incat n-am de gand sa dau aici numele site-ului.
Cert e ca l-am citit si m-am amuzat copios de "predictii", un horoscop menit sa binedispuna, ca de inceput de an. Ca daca nici inceputul de an nu ne prinde beti si hliziti, atunci cand Dumnezeu?
Avind in vedere insa natura speciala a acelui horoscop am revenit la titlul sau si am citit litera-cu-litera de data asta: Horrorscop profesional.

Nu stiu ca m-a facut sa citesc si comentariile, probabil surprinderea de a vedea comentarii la asa o rubrica.
Una bucata doamna si trei bucati domni. Astia erau comentatorii, toti insa cu acelasi mesaj rezumat la o atitudine acra si un ton rastit ca site-ul cu pricina s-a tabloidizat si a ajuns sa publice astfel de imbecilitati.

Chiar n-or mai fi existand invidizi cu simtul umorului? Dar indivizi care sa stie sa citeasca bine?
Bine, chiar trecind de faptul ca n-au inteles poanta si n-au citit corect nici titlul, altceva ma surprinde inca : paradoxurile naturii umane la romani.
In cazul de fata, daca musteste asa rau profesionalismul in respectivii de nu pot accepta un horoscop pe un site legat de cariera, de ce totusi au deschis pagina cu zodia lor? Fiindca asta nu se deschide automat, trebuie sa dai click pe zodie ca sa o citesti.
Prin urmare, curiozitatea ne pisca pe toti, chiar si pe cei mai profesionisti dintre noi. Numai ca atunci cand un astfel de profesionist citeste despre sine ceva ce nu-l pune tocmai intr-o lumina luminoasa isi da seama ca nimic nu se mai ridica la standardele calitative ale caror ultim aparator el este.
As paria de-o inghetata ca, daca horoscopul era unul flatant, nu mai apareau "opinii" de genul site tabloidizat.

Adaugare discreta :
mie horrosscopul mi-a recomandat ca joburi ce mi s-ar potrivi pentru 2011 Filosof. Vindecatori prin credinta. Guru yoga.
Cum nici eu nu-s mai breaza decat comentatorii site-ului, doar ca vin din directia cealalta, cred ca mi s-ar si potrivi astea.

Si drept dovada ca ma pun pe treaba ca filosof ce voi fi in 2011, propun urmatorul rationament :
premisa 1 : un site de oferte locuri de munca e doar o baza de date contra-cost a angajatorilor ce ofera locurile de munca.
premisa 2 : angajatorii nu prea au ce oferi in momentul asta.
Concluzionati si singuri continutul site-ului in acest moment!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu