Hai sa vad psihanalistul din voi!

joi, 15 noiembrie 2012

Apăi am şi eu o problemă. Desigur, e vorba de problema ce mă arde zilele astea, că nu-s eu chiar atât de minimalistă încât să mă mulţumesc c-o singură problemă.

Bun, deci am 2 'adicţii', 2 chestii de la care nu mă pot abţine, devin şopaholică de prim rang :
balerii şi eşarfele.
Bărbaţi, Nu-mi spuneţi că nu vă interesează subiectul! Deschideţi doar şifonierul soţiei şi-o să vă daţi seama în ce hal vă interesează de fapt!

Chestia e că nu-mi pot da seama care din cele două impulsuri de cumpărare în prostie e mai caraghios.
Balerini eu nu prea folosesc, fiindcă sar din sandale direct în bocanci. Aşa-s eu, o extremistă ... moderată.
Iar eşarfe ... am deja suficiente cât să înfofolesc 10 balauri cu 5 capete! (faceţi voi calculul).

Deci? Ce părere aveţi? De ce nu mă pot opri??
Eu am o explicaţie ce îmi place :
eşarfe atât de multe încât să-mi ajungă să urce pe ele Făt-Frumos până la cel mai înalt turn unde-aş îmbătrâni,
iar balerinii ... să pot fugi fără să fac zgomot.

Îmi rămâne o singură nedumerire : la ce îmi trebuie şi balerini roşii, şi negri, şi mov?


8 comentarii:

Radu spunea...

*balerii .. chiar mă întrebam ce-s alea :P

Păi... pot presupunue, legat de ultima întrebare, că ai nevoie de ei ca să-i asortezi cu îmbrăcămintea... (?)

dar acum , că vine iarna.. mai ai nevoie de balerini??

Aliceee Traveler spunea...

Sa stii ca si eu am o problema cu incaltamintea si cu esarfele! sunt dependenta! in vara asta mi-am luat 5 perechi si evident ca port 1! Celelalte daca le-am luat de 3 ori ...

Esarfe imi aduc un teanc din Maroc in fiecare vacanta! Aveam catre 100 la un moment dat! acum m-am mutat si nu am luat cu mine nici 10! le-am facut cadou la mama/prietene etcc
Ideea e ca macar astea le port, nu ies din casa fara esarfa nici vara :))

Aliceee Traveler spunea...

ps: nu iti trebuie chiar deloc dar ai nevoie de ele ca sa tii minte mai usor pe ce ai dat banii :))

coco spunea...

pai iti trebuie ! atat ! nu cerceta mai mult :)))

jocuri spunea...

Daca tot o dam pe psihologie... ceea ce ai tu este definit ca un comportament obsesiv-compulsiv. De obicei oamenii care au manifestari de genul asta au avut diverse dorinte nesatisfacute in copilarie.

Nice spunea...

Probabil ca iti plac tie foarte tare aceste obiecte. Le vezi pe raft in magazin si stii ca trebuie sa le ai. Sa fie acolo, chiar daca nu le porti niciodata sau poate din an in pasti. Nu sunt obiecte scumpe, deci ti le permiti. Dar mai e si varianta lui Radu, cea cu asortatul, in care cred foarte mult.

coolnewz spunea...

poate vrei sa-i asortezi la esarfe?
poate este un cerc vicios: cind ai mai multe esarfe, vrei sa le ajunga balerinii din urma. Si invers?

Jucarii.com spunea...

pentru ca fiecare zi are o alta culoare! :-))

Trimiteți un comentariu