N-ar fi rau sa faca purici!

duminică, 22 septembrie 2013

Vara asta v-am anunţat din timp că avem un Festival de Fotografie, deşi am rămas datoare să vă povestesc şi păţaniile la care am fost martoră cu ocazia asta.

De ani de zile avem un Festival de Folk în oraşul castanilor, în luna octombrie.

Iar de 3 ani de zile avem şi un Festival de Film. Alintat PIFF, oficializat Ploieşti International Film Festival, anul ăsta va avea loc săptămâna ce vine, vineri şi sămbătă.

27 şi 28 septembrie, la Cinema Patria, adică dragul şi bătrânul nostru cinema din centru.
Nu-i nici pe bază de bilet, nici de rezervare, deci vă puteţi permite să veniţi şi dacă sunteţi doar curioşi, nu neapărat cinefili. Dacă o mai fi rămas chiar şi curiozitate printre ploieşteni !

Vă las pagina de facebook a festivalului, citiţi acolo prezentările filmelor ce vor rula.
Eu deja mi-am ales două filme pe care doresc să le văd, iar dacă organizatorii festivalului vor avea inspiraţia să afişeze şi un orar al filmelor, înseamnă că voi şi ajunge la vizionările lor !

Mi-am spus să vă aduc şi veşti bune, da' mai mult decât a vă spune INTRARE GRATUITĂ LA FILME n-am cum să vă urnesc din comoditate !

Şi dacă tot am vorbit (şi) de folk uite şi-un cântecel de la unul din muzicienii mei preferaţi. În ton cu subiectul, sper că nu fredonez de una singură aici :

https://www.youtube.com/watch?v=D7M96vu456M


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu