Cum ne schilodim copiii

duminică, 4 octombrie 2015

Merg la facultate să îmi iau orarul pentru master, la care oricum nu o să prea am cum să ajung.

La avizier discutau vreo trei fete și, cum aveau niște nelămuriri legate de materii, m-am gândit să le menționez că o parte din materii fac parte din modulul psiho-pedagogic și prin urmare dacă nu vor să lucreze în învățământ nu au nevoie de acele cursuri, care sunt opționale.

Replica primită e însă ... din seria neprețuitelor mastercard :
"nu avem nevoie de modulul psiho-pedagogic, lucrăm deja cu tâmpiții."

E drept că a fi profesor azi într-o școală de stat din România înseamnă aproape a veni cu bani de-acasă, o constat zilnic.
E drept că unii copii par a fi parașutați direct dintr-un experiment psihologic de copii crescuți de animale în păduri. Și pe asta o constat zilnic.
E drept că sunt teribil de multe motive de nemulțumire față de sistem. Pe asta o constat oră de oră.

Dar când le-am auzit replica am sperat totuși că ele sunt profesoare la vreo școală sanatorială, că altfel cucoanele alea sunt cele mai masochiste persoane pe care le-am întâlnit :
să cataloghezi toți oamenii cu care lucrezi drept tâmpiți și totuși să nu renunți , asta e o dovadă de ...
voi să-mi spuneți !

2 comentarii:

coco spunea...

nici nu vreau sa discut...
in facultate am avut un profesor la...habar n-am...drept dovada...ceva cu matematica- statistica, parca...incepea sa ne zica ceva, dupa 3 minute...lasati...ca si asa sunteti tampiti...si tampiti am ramas...ca nici nu stiu cum se cheama materia lui...e vina mea? chiar cred ca el era tampitul ca daca ne zicea 2 vorbe, poate ramanea una si la noi, nu???

Mihaeladm spunea...

hihihi, exact in postura asta m-am regasit eu azi, Coco. M-a intrebat o prietena cum se numeste masterul la care sunt si n-am putut decat sa-i spun initialele, fiindca titulaturile acum contin cate 4-6 cuvinte, de ti-e si greu sa pronunti numele materiilor, daramite sa le retii !
Nu stiu daca sa ma bucur sau sa ma intristez ca tendinta asta de a considera elevii / studentii tampiti nu e noua. Eu pana acum 4 ani nu avusesem profesori care sa isi considere elevii tampiti, asa ca inca ma socheaza atitudinea asta.

Trimiteți un comentariu