De ceva vreme la teve se difuzeaza seria reclamelor la Renault cu tipii homosexuali - primul tip refuza o tipa pe motiv ca lui ii place sa conduca, a doua a fost inca si mai elocventa, o indragostire in trei : el, inca un el si, desigur, masina.
Deci Renault a ales sa isi atraga toti clientii homosexuali, iar pe familisti sa ii includa in categoria primilor probabil.
Mai nou a aparut si reclama la BCR cu individul care isi impinge masina condusa de sotie pana la urmatoarea statie de benzina fiindca acolo nu acceptau plata cu cardul BCR si pierdeau puncte.
Carevasazica astia le lasa homosexualii celor de la Renault, dar tintesc avarii in stadiu cronic de imbecilizare.
Interesante strategiile astea de a-ti atrage public flatandu-l in asa hal.
Apropo, imi explica si mie careva ce vrea sa zica faimosul "cu cine face banking?".
Una ca eu nu cunosc termenul de banking,
a doua ca sloganul mi se pare mai enervant decat "la munte, la mare, in orice-n imprejurare ..." (nu mai tin minte restul),
si a treia ca imi lipseste probabil simtul recunoasterii ziselor geniale de nu inteleg asa un slogan pe buzele tuturor.
Analiza publicitara - cum sa-ti atragi clientii jignindu-i
marți, 15 februarie 2011
Publicat de
Mihaeladm
la
18:35
Trimiteți prin e-mail
Postați pe blog!Trimiteți pe XDistribuiți pe FacebookTrimiteți către Pinterest
Etichete:
analiza publicitara,
banking,
bcr,
haiosenii,
renault
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 comentarii:
"cu cine face banking" = saracu' ... la cine are rate ? :))
:))) excelent - sigur asta inseamna !
Trimiteți un comentariu