Traiasca Primarul! Traiasca Administratia! Traiasca eficienta!

marți, 18 decembrie 2012

Eheee, poate n-o să mă credeţi, poate o să mă invidiaţi că-s ploieşteancă.
Dar faptu-i fapt : azi, la fix o săptămână de când a nins, au fost ridicate grămezile de zăpadă din staţiile de autobuze !

Dimineaţă mi-am dat seama abia când a trebuit să cobor din autobuz. Dintr-o dată nu mai trebuia să optez pentru una din următoarele în momentul coborârii :
- să-mi dau direct drumul de pe treaptă pe mini-derdeluşul de pe trotuar nimerit fix în dreptul uşii
- să mă crăcănez cât să cuprind mormanul de zăpadă, da' nefiind vreo baschetbalistă cu picioare de 1 metru n-aveam nici o şansă de reuşită cu strategia asta;
- să ocolesc pe la dreapta căpiţa de zăpadă şi să risc să mă creadă lumea băsistă, desigur,
- sau să ocolesc pe la stânga şi să risc să par o stângace. Ceea ce de altfel şi sunt în general - şi stângace, şi stângistă.

Aşa că optam pentru piciorul băgat în stânga mormanului de zăpadă şi degetele încrucişate să nu-mi alunece piciorul şi să ofer o scenă de râs gratis.
Dar de astăzi gata cu dilemele transporto-vitale.

Vedeţi ce înseamnă să ai un primar nou? Uite aşa se învaţă eficienţa :
păi anul trecut grămezile astea au fost luate ... de temperaturile care le-au topit după vreo lună.
Anul ăsta ... eheee, doar o săptămână le-a luat băieţilor să-şi amintească de faptul că au lăsat o treabă neterminată.
Parcă vezi că mâine o să ningă iar şi-au să-şi dea băieţii de la Rosal palme că au muncit degeaba, doar pentru mofturile unor ploieşteni care nu vor să facă acrobaţii pe zăpadă în oraş.

7 comentarii:

raul rual spunea...

cand aflii, sa ne spui si noua care e de fapt interesul. oare vand zapada pe partii? :))

coco spunea...

vezi , stia Caragiale cum sunt ploiestencele :)

Unknown spunea...

Nu... interesul primăriei este confortul cetățenilor, iar conucerea de la Rosal știe că dacă nu-și face treabă poate să-și ia rămas bun de la bugetul ploieștenilor. Acum nu mai este de joacă, munca este muncă.

microsd card spunea...

Probabil isi dau mai mult interes ca e prima iarna de dupa locale, iar alegerile parlamentare abia au trecut. De vazut daca o sa continue asa si in anii viitori.

Gabriela Cimpoca spunea...

Gata, iarna ta nu mai are nici un pic de farmec! :)

puzzle spunea...

Ce e frumos e ca ninge aproape in fiecare zi. Sa vedem daca o sa fie capabili sa tina pasul la curatenie.

coolnewz spunea...

nu stiu de ce, dar am senzatia ca picioare de 1m nu sunt chiar foarte lungi ... :D

Trimiteți un comentariu