Doua mari pasiuni si inchirierea ieftina a unui tren. Oferta serioasa.

sâmbătă, 29 martie 2014

Dintotdeauna am stat prost cu timpul, dintodeauna m-am stresat şi mai mult din pricina proastei mele organizări, dar mereu mi-am găsit timp pentru pasiuni. Două dintre ele sunt ilustrate mai jos.

Am ieşit la o primă rundă de poze pe anul ăsta, nu puteam să nu speculez lumina asta minunată.
Şi-am ales drept cadru ... trenurile.

Dar vestea şi mai glorioasă pentru mine este următoarea :
din pricina lipsei de călători, CFR a ales să ofere ca posibilitate doritorilor închirierea unei locomotive cu două vagoane, la doar 20 euro pe kilometru. Eventuale petreceri în tren, gândesc ei. Eu n-am fost niciodată o petrecăreaţă, dar am alt vis.

Nebună cum sunt după trenuri,
mai că mi-aş inchiria un astfel de mini-tren să mă plimbe de la Ploieşti Sud până la Ploieşti Vest,
numai să-mi fac un moft de-o viaţă,
că tot am glumit eu mereu că nu mi-aş dori vreodată autoturism, dar aştept ziua când am să-mi cumpăr un tren.

Adelin spunea...

Explică-mi şi mie cum mama dracului crede CFR-u' că nu are călători în trenuri, că eu, ca un navetist convins de 4 ani de zile ce sunt, am o cu totul altă parere legată de acest subiect.

Mihaeladm spunea...

Da, Ade, stiu ca fostele personale pe ruta 1.000 , adica spre Bucuresti, sunt arhipline, le-am folosit si eu asta vara si abia gaseam loc la ora 4 dupa-amiaza, desi ma urcam in tren cu 20 de minute inainte sa plece.
Insa asta e ruta noastra de privilegiati, daca mergi spre alte directii vei vedea ca navetistii prefera microbuzele.
Si ma sunt si cazurile alea nesimtite, cum am nimerit eu, in care indivizii care nu platesc biletul aproape sar sa-l ia la bataie pe nas cand vrea sa le dea amenda. Unde mai pui ca de ambele dati cand am fost martora la asa ceva, calatorii rai-platnici erau femei de vreo 40 de ani. :)

ina spunea...

Nu vrei sa imparti biletul cu cineva? :)

Mihaeladm spunea...

:) cum sa nu? Atata vreme cat nu dam petrecere, ci ne bucuram de un tren cu adevarat 'personal' ;)

Rudolph Aspirant spunea...

Imi place tinuta ta vestimentara ! Am avut impresia ca materialul fustei pare cam usor relativ la partea de sus, adica pt partea de sus s-ar fi potrivit poate un tweed mai gros, sau daca fusta ramanea asta, dintr-un material mai usor asa de vara, atunci si partea de sus trebuia sa fie si ea mai subtire sau cel mult egala la greutate cu partea de jos. Insa mi-au placut asa de mult croiala si materialul partii de sus, asa ca de fapt nu partea aia as fi inlocuit-o, ci mai degraba as fi dorit doar inlocuirea materialului din care e facuta fusta, si mi-au mai placut coafura si floarea din par, dar si tonurile asortate ale intregii tinute asa per ansamblu.

Mihaeladm spunea...

Multumesc Rudolph si mie mi-a placut mult tinuta asta. In plus, intr-adevar ai punctat doi dintre 'piticii' mei legati de aspect :
florile in par (mi-am spus ca si la batranete am sa le pastrez, chit ca o sa fiu ca nebunele excentrice, dar am ajuns sa cred ca nu de excentricitatea vizuala trebuie sa ne ferim, ci de cea comportamentala)
si mania cu asortarea. Cateodata chiar exagerez. Desi compensez in sezonul rece, cand nu ma asortez cu nimic, doar cu frigul de la poli poate. :)
Ba chiar aveam si pietricica de la colier asortata la floarea din par si la esarfa, noroc ca nu se vede si ea. :)
Iar fusta ... aici te-am pacalit un pic, fiindca e o rochita. E din acelasi material de sus pana jos, doar ca am trisat eu : adica are maneci scurte, acolo unde sa termina movul. Dar fiindca era prea frig pentru o rochie cu maneca scurta am optat sa pot o helanca pe dedesubt, nici nu se observa ca nu e din aceeasi 'poveste'. :)
Iar materialul din care e facuta rochia chiar e deosebit, fiindca nu se sifoneaza. Eu nu-s prea ingrijita si, daca materialul nu e bun, nu arat niciodata ca 'scoasa din cutie', cum admir la alti oameni, barbati si femei.
Iar cu coafura, aici e chiar parul lasat in salbaticia lui, nu-l pot si nici nu vreau sa-l coafez vreodata, fiindca nici el nu ma prea lasa. Asa ca daca am noroc ma avantajeaza , iar daca nu arat precum o Cotoroantza sau Sfanta Miercuri din povesti. :)

Rudolph Aspirant spunea...

Tii ! Un trompe l'oeil ff inyeresant legat de rochie ! Pt ca acel usor contrast care m-a frapat pe mine atrage privirea oricum, chiar si daca acum este explicabil, plus mai degraba intriga, ridica intrebari decat ar fi autentic suparator !

Nicol spunea...

Cred ca este un vis realizabil! Deci trenul va fi al tau!
P.S. Am vazut ca a venit primavara! Floricelele o confirma!!! :)

Ericom Eri spunea...

Mult succes!

Gabriela Cimpoca spunea...

Nu vreau sa mai aud de trenuri, de cand am fost, anul trecut, in Romania, si am facut aproape 6 ore, de la Tecuci la Bucuresti. A fost un cosmar, pentru care am si platit suficient, ca am zis ca deh, hai sa calatorim la clasa I. Asa am aflat ca in trenurile romanesti nu exista nici o diferenta intre clasa I si clasa a IIa.

Mihaeladm spunea...

Rudolph, ca sa iti dai seama cat de 'credibil' e acest trompe l'oeil : colegele mele nu si-au dat seama ca de fapt era o rochie dublata de o helanca, desi ele m-au vazut face to face, nu intr-o poza. :)

:) Multumesc pentru incurajare Foto de inginer !
Sa avem incredere in visurile noastre, asta-i prima conditie ! :)

Mihaeladm spunea...

hihi, Gabriela, scuza-ma ca rad de patania ta, dar noi suntem atat de obisnuiti cu intamplarile astea ... cum sa crezi ca exista diferenta intre trenuri in Romania ? Asta e un lux al logicii, ai uitat deja ca in Romania daca se aplica principiile normalitatii atunci te miri si multumesti. Preturile difera, e adevarat, iar cele pentru trenuri rapide sunt de-a dreptul nesimtite, tocmai fiindca sunt si total nejustificate prin raport la preturile altor trenuri. Diferenta de timp e mai mica decat diferenta de pret.
Dar, Gabi, eu sunt una din persoanele nebune dupa trenuri. As trai in tren cum traiesc unii in rulote. Deci eu am sa fiu trista cand or sa se introduca trenurile de mare viteza.
De fapt ... n-o sa fiu trista, ca nu cred ca am sa prind introducerea lor, la cum e infrastructura romaneasca de azi. Deci bucuria mea de a merge mult cu trenul e asigurata in Romania. :)