Loialitatea se plateste

marți, 1 martie 2011

Ieri mi s-a reprosat ca fac un gest urat fiind excesiv de fidela unui post de radio si pagubind un alt radio local de prezenta mea intr-un concurs.

Astazi am aflat ca fidelitatea mea genereaza nu doar incapatanare uracioasa, ci si pagubosenie caraghioasa.
Carevasazica reteaua Vodafone ofera abonatelor minute cadou cu ocazia zilei de 1 Martie, numit si Miez de iarna.
Mie Orange-ul meu nu mi-a oferit nici maca un sms.
Si io tot cu Orange vreau sa raman, ca nu ma multumeste nimeni precum el!

Iar lui Wyl fm cum sa nu-i fiu ascultatoare macar 3 ore pe zi (cate imi mai raman doar mie), cata vreme el imi incepe dimineata de 1 Martie de pilda cu un Pink Floyd - Have a Cigar, you're gonna fly high, you're never gonna die, you're gonna make it, if you try, eu, cea mai nefumatoare dintre fumatorii pasivi.

3 comentarii:

waven spunea...

Faza cu respectivul post de radio şi concursul din dotare este că eu mi-am propus (mie personal) să le aduc cel puţin 10 bloggeri prahoveni în concurs. Acum, dacă ţie-ţi place să PLĂTEŞTI pentru a fi fidelă unuia şi nu accepţi RĂSPLATA de fidelizare din partea altuia, înţeleg prea bine. Şi eu fac aceeaşi greşeală :)

Florin Morosan spunea...

Imi cer scuze ca scriu aici...
Nu ai vrea sa facem schimb de linkuri? Eu te am deja in blogroll.
Doar daca vrei, nu esti obligata.
Multumesc. Sa ai o zi frumoasa.

Mihaeladm spunea...

Waven, frumoasa incurcatura de cuvinte, cu atat mai mult contez pe tine ca ma intelegi din moment ce facem aceeasi greseala. :)

Trimiteți un comentariu