Delectati-va cat poftiti, dar pe mine nu ma includeti !

luni, 27 februarie 2012

Să mai aud pe careva că vrea iarnă clasică, ninsori etc !

Nu sufăr anotimpul ăsta, dar ca să pricepeţi mai bine cum îl văd eu priviţi aici două imagini netrucate cu zăpezile 'ca în basme' din oraşul meu.

Prima este locul pe unde ar fi trebuit să fie traversarea.

A doua este locul unde ar fi trebuit ... să nu fie ghenă de gunoi.

Bucuraţi-vă de ce anotimp vreţi, da' pentru cei ce iubiţi zăpada să ştiţi că există şi munte iarna.
Fiindcă zăpada în oraşe se transformă mereu în polei, zăpadă murdară dizgraţioasă la maxim şi, în cele din urmă, mocirle. Iar folos n-are.

p.s.  ideea asta mi-a venit văzând iniţiativa lui DevHell pe fb, prin care promova ideea unui concurs acolo cu tema 'Iarna în Ploieşti'


1 comentarii:

Unknown spunea...

mda...mie imi place doar o bucatica mica de iarna...momentul in care ninge mult si marunt...momentul in care zapada se asterne curata, frumoasa...ce urmeaza dupa aceea nu-mi mai place...daca n-ar fi atata iarna acolo as pleca maine in Norvegia, imi place mult tara dar e prea multa iarna

Trimiteți un comentariu