Sunt campioana la popice !

duminică, 26 iulie 2015

Gata, e oficial, sunt una din campioanele la popice.
Adică am reușit să dobor toate cele 4 popice pe care mi le propusesem.

Problema e acum că parcă aș pune una din popice la loc, că prea mă sperie un pic rezultatul ăsta.

E drept, popicele mele sunt doar examene.
Fiindcă de jucat propriu-zis, n-am jucat niciodată bowling.
Ar fi cazul acum să încep să și joc, dacă tot mă prezint în felul ăsta !

Problema este că ar trebui să mă bucur de succesul meu,
să mă simt THE ONE, ca în poza de mai jos.

Însă nu mă simt deloc așa.
Ori e de vină oboseala acumulată care momentan mi-a tocit orice emoție, fie ea pozitivă sau negativă,
ori e încă strestul și faptul că nu știu ce anume îmi va aduce toamna asta.

Ce urăsc cel mai tare e incertitudinea,
ori eu mai am de așteptat încă vreo lună pentru a vedea ce roade pot culege după munca mea.

Tare mi-aș dori să știu cum pot unii suporta așteptarea.
Cum aș putea să învăț să îmi schimb firea iubitoare de certitudini și de planificări ?


5 comentarii:

aditza spunea...

Te apuci de alta activitate care să-ți ocupe timpul până vin rezultatele. Sau faci ce făceai pana acum, dar o sa ti se para o veșnicie pana in ziua mult așteptată

Mihaeladm spunea...

Imm, asa am gandit si eu, adica am optat pentru prima varianta la care te-ai gandit si tu, adica sa imi umplu timpul cu o activitate total diferita pana una alta.
Problema e ca ...stii imaginea aia in care un pacatos e prajit la foc mic intr-un cazan ? :)) asa ma voi simti eu pana voi culege rezultatele. Fiindca stiu ca trebuie sa vina rezultatele, dar nu stiu in ce vor consta. Si trebuie sa astept toata luna august ca sa aflu ce ma asteapta de la 1 septembrie.
Nu ma pricep la asteptari deloc. Nu-s buna sa stau in cazanul la foc mic ;)

Unknown spunea...

Dacă jocul cu cele 4 popice este cel la care mă gândesc eu, atunci felicitări! Ştiu că îţi doreai să-l câştigi de ceva vreme şi mă bucur pentru tine! Nu ştiu cum se măsoară aşteptarea până în septembrie pentru tine, sunt convinsă că timpul trece greu, dar am un presentiment că o să-ţi doreşti să poţi da timpul înapoi, să ajungi în mult aşteptata vacanţă, în curând. Felicitări încă o dată, Mihaela! Eram convinsă că o să reuşeşti! Şi indiferent unde vei ajunge din septembrie, să gândeşti pozitiv şi să ai încredere în tine (ca până acum)! :)

Mihaeladm spunea...

Da, Alina, cele 4 popice sunt exact acelea! Multumesc pentru gandul frumos si sper ca nu ai uitat ce am promis : ca iesim la un suc vesel si vorbaret, plus ca avem un subiect comun de barfa - upg-ul :) Mai ales ca eu nu am scapat de el, m-am inscris si la master si sunt pe locurile fara taxa (ca daca intram la cu taxa oricum renuntam :) Deocamdata nu stiu daca sa renunt sau nu, asta e "popica" despre care spuneam ca as reamplasa-o pe locul ei. Nu de alta, dar nu stiu unde voi face naveta de la toamna si cate ore zilnice va insemna asta. Pana una alta, ramane sa te sun sa stabilim daca ne intalnim in Ploiesti sau in Bucuresti ! ;) Oricum, un rest de vara frumos sa avem, ca meritam si noi ceva relaxare, ca absolvente merituoase ce suntem ! :)

Ana spunea...

Facem un jos candva eu chiar sunt ft buna la popice.

Trimiteți un comentariu