Spuneti-mi caraghioasa, romantica, de-modata, sau cum mai vreti, dar tare imi place reclama la Orange in "promovare" acum.
Bine, ca mie imi place stilul Orange, e adevarat si intentionez sa povestesc despre asta, fiindca pentru mine una e singura campanie publicitara ce si-a atins scopul - m-a fidelizat fata de produsul/serviciul publicitat.
Pentru moment, fiindca n-am stare, chef, zambet, ma rezum sa spun ca in fiecare seara incerc sa nu ratez reclama cu baiatul ce conduce fata inapoi acasa pe ritmurile lui Will you love me tomorrow.
Si din trei finaluri de plimbari vedem cum progreseaza relatia lor - clasic, timid, ca in filmele de-acum 70 de ani.
Imi place mult de tot, va poftesc sa va uitati cu atentie la jocul reactiilor celor doi, fiindca acolo-i toata cheia.
Si mai imi place fiindca arata o relatie ce progreseaza, nu una ce regreseaza cum se cam intampla astazi in general, relatii-turbo cu acceleratie de la 0 la 100 in primele 60 de secunde.
Si ca sa nu existe dubii, nu, asta e o postare platita, Orange nu ma plateste. Ba chiar ca-n banc, eu ii platesc pe ei.
Ceva ce imi place mie mult zilele astea
vineri, 18 februarie 2011
Publicat de
Mihaeladm
la
13:04
Trimiteți prin e-mail
Postați pe blog!Trimiteți pe XDistribuiți pe FacebookTrimiteți către Pinterest
Etichete:
orange,
reclama,
will you love me tomorrow
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
7 comentarii:
Şi mie îmi place reclama respectivă, e chiar foarte frumoasă. Am observat că la capitolul reclamă, Orange stă chiar foarte bine. Unele haioase, altele romantice... Merge, din punctul meu de vedere cred că îşi ating scopul.
Apropo, bine te-am găsit şi mulţumesc de vizită.
Toate cele bune.
Multumesc si eu pentru vizita, Florin.
In sfarsit cineva care mai apreciaza stilul Orange!
Frumoasa reclama... si mie imi place. Insa fara melodia aceea splendida, din alte timpuri, mai romantate, nici nu vreau sa ma gandesc cum ar fi aratat spotul...
@Mihaela: da, apreciez stilul Orange, deşi eu sunt pe Cosmote de ceva vreme... :)
Va spun eu cum sta treaba. In special tie M. Reclama nu arata de fapt evolutia relatiei in timp real, uita-te cu atentie la tipa si-ti vei da sema ca era cu parintii acasa, altfel il invita din prima seara in casa, dar fiind cu parintii pe capul ei a preferat sa nu-l invite nici in a doua, nici in a treia scena ca altfel ii venea cheful si nu ar fi iesit bine pentru ea. Apoi reclama e filmata in aceeasi zi, scenele repetandu-se la cateva minute una de alta dar cu alte haine. Tu chiar credeai ca cineva mai are timp sa vada evolutia relatiei in timp ???
Uitasem sa precizez ca relatia asta ajunge de la 0 la 80 in 41 de secunde. Daca mai tinea reclama 19 secunde cine stie ce se intampla :))
Aditza, nu te dezminti tu nicicum, nicicand !
E drept ca n-am luat in calcul urmatoarele 19 secunde ale reclamei, sunt de acord ca lucrurile mergeau spre o evolutie interesanta, deci aici ai dreptate.
Insa faptul ca-s filmate 3 scene ca imagine a trei intalniri ... vezi ca imi confunzi reclamele Orange cu smecheriile VDF, desi nici acolo lucrurile n-au mers prea rapid intre Cristina si Paul.
Trimiteți un comentariu