N-am deloc noroc la balerini rusi, desi tot incerc

sâmbătă, 19 mai 2012

Recunosc : mie îmi plac balerinii. Ştiu ce se spune despre ei, dar mie îmi plac.
Balerinii şi cicliştii. Au corpuri sculpturale, mai mare dragul să-i priveşti.

Aşa că mi-am luat bilet pentru 'Lacul Lebedelor'.
Scump biletul, dar o dată vine Teatrul Balşoi în Ploieşti.
L-am luat din timp, nu cumva să-mi ocupe alta locul pe rândul doi din faţă.
Astă seară acolo trebuia să fiu.

De fapt, mai fusese acelaşi teatru şi anul trecut în Ploieşti, dar mie îmi fusese rău atunci, nu am putut merge. Nici nu ştiu dacă s-a mai ţinut.

Cert e că astă seară, când am şi eu bilet, ... da, tipic mie!
Aştepţi nene un balerin frumos, elegant, suplu, manierat, un Cavaler, ce să mai.
Şi când colo te alegi cu un 'anulat' fix înainte de acţiune.

Păi să nu te superi pe ruşi pentru aşa ceva?
Că doar n-o să mă supăr pe ploieştenii mei că umplu sălile la alde Horia Brenciu, dar n-ar merge la un Balet, ce snobismul lor?

8 comentarii:

Aliceee Traveler spunea...

mda, trist! :(((

Nice spunea...

A treia oara e sigur cu noroc. Schimba orasul. :P

Blonda Ironica spunea...

Ptiu, ce ghinion!...Bine ca se poate repara!..... :D

Acesta e Denis:
http://www.facebook.com/people/%D0%94%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%81-%D0%A0%D0%BE%D0%B4%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%BD/100001819546433#!/profile.php?id=100001819546433&sk=info

sau Karim:
http://www.facebook.com/people/%D0%94%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%81-%D0%A0%D0%BE%D0%B4%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%BD/100001819546433#!/karim.abdullin

sau Dmitry :
http://www.facebook.com/people/%D0%94%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%81-%D0%A0%D0%BE%D0%B4%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%BD/100001819546433#!/dmitry.dorokhov

...si,bineinteles, toata lista lor de colegi! :))))

Dragos FRD spunea...

Pai, daca nu reusesti cu balerinii rusi, si tot vrei trupuri sculpturale, incearca si tu un halterofil...

By the way, spectacolele lui Horia Brenciu sunt exceptionale.

aditza spunea...

Lacul lebedelor a fost inundat de viitura si d-aia nu s-a mai tinut reprezentatia.
Dar sa-ti versi nervii pe Horia Brenciu Orchestra e nedemn pentru tine. Brenciu este unul dintre putinii oameni-cantareti-romani care fac show cu adevarat pe o scena

Rudolph Aspirant spunea...

Ah, din curiozitate, a venit vreodata si in Romania baletul Lacul Lebedelor cu balerini de sex masculin pe post de lebada, (coregrafie serioasa Matthew Bourne, productie initiala 1995 in UK, cu turnee internationale ulterioare in ff multe tari ale lumii) ?

Eu l-am vazut la NY, dar pe o scena nesatisfacator de mica (dimensional), la Neil Simon Theater, atunci in 1998, dupa cum mi s-a parut mie atunci, creand o senzatie oarecum de aglomeratie, si neoferind oportunitatea de a admira calitatile fiecarui dansator in parte asa de bine, plus creand o senzatie oarecare de stress claustrofobic nejustificat pt intrega poveste respectiva, in loc de intermitente panorame linistitoare recomandabile, care ar fi putut fi oferite mult mai bine de o scena mai mare. Dar am citit ca s-a reintors in 2010 la NY City Center, care precis ofera o scena mai generoasa.

Fetita Junglei13 spunea...

Aoleuu,ce vrusesi sa spui si ce s-a interpretat. :)
Cu riscul de a fi bagata in Spam,iti las un link.
http://fetitajunglei13.blogspot.com/2009/10/arta-manca-ti-as.html
Tocmai intram la un spectacol de al lui T.G (nu era arta).

Balerini spunea...

Lol :) vino la Bucuresti!!!

Trimiteți un comentariu