Anul 2012 până acum - previziuni din viitorul neprevizibil

sâmbătă, 5 mai 2012

MihaelaDM pe numele meu de internaută.

Mihaela pe numele meu (înşelător banal) de creatură unică şi irepetabilă.

Calitate în care, în acelaşi mod unic şi irepetabil, anul 2012 se rezumă pentru mine, până în prezent, după cum urmează :

două luni răcită, domol răcită dar totuşi - trecute

două luni fără internet - trecute

două luni - cele ce urmează - ocupată de n-o să-mi văd lungul ceasului.


Şi fiindcă îmi plac simetria şi logica, deduc, aştept, visez, planific, doresc cele două luni aferente de vacanţă : iulie, august şi septembrie.

10 comentarii:

waven spunea...

Bine ai revenit, începusem să-mi fac griji :)

b.d. spunea...

Bun revenit !:)
Ei, totusi asa, printre picaturi, sper sa-ti
faci putin timp si pt. blog...

Mihaeladm spunea...

Waven, şi eu îmi fac un pic griji pentru mine, fiindcă nu ştiu cum am să-mi gestionez timpul sănătos şi raţional, dar şi plăcut şi util în următoarele două luni. Aşa că nu-mi propun decât să mă bucur în iulie că mi-am realizat obiectivele propuse, dar mi-am menţinut şi blogul activ.

Mihaeladm spunea...

B.D. mulţumesc pentru întâmpinare, chiar m-am gândit săptămâna trecută la tine, nelegat de blog.
Aş vrea la anul să mă documentez serios pe tema Holocaustului, e un proiect pe care momentan nu-l am nici în faza de schiţă.
Am să scriu probabil şi pe blog despre preocuparea asta a mea, deşi în România nu e un subiect foarte abordat şi nici materialele nu abundă.
De aceea probabil că mi-ar fi de folos sfaturi sau păreri cât de diverse.
Oricum, până la anul avem câteva anotimpuri frumoase în faţă, deci sănătoşi să fim ca să ne bucurăm de toate !
Sper că şi tu eşti bine, B.D., am strâns în intervalul ăsta şi câteva poze din Ploieşti şi am să le postez pe blog, nu doar pentru dorul tău. :)

Cojo spunea...

Bine ai revenit!

Mihaeladm spunea...

Multumesc Cojo, sa pare ca avem timpul liber limitat, din motive diferite, dar e de bine si la mine. :)

mihaeladr spunea...

O fi ceva cu numele nostru "Mihaela" cu preocuparile noastre despre evrei. Astept si eu poze de la Ploiesti. Si mai repede ca poate vin eu pe acolo si postez inaintea ta!!! :))

Mihaeladm spunea...

Mihaeladr, bine va regasesc pe toti, sper.
unele imagini din Ploiesti ma bucura, altele ma intristeaza, important e ca sunt si vesti bune din orasul asta.
Cat despre legatura dintre prenumele nostru si interesul pentru evrei ... :) nu ma gandisem la asta. E adevarat ca imi par a fi niste oameni fascinanti. Si carora omenirea le datoreaza enorm, ca ne place sau nu sa recunoastem.
Asa incat mi-a fost usor sa aleg din multimea de proiecte posibile unul despre Holocaust, desi e imposibil de inteles vreodata cum a fost posibil asa ceva.

Alina Fumm spunea...

Bine ai revenit! :)
Chiar imi era dor de postarile tale!
Multa sanatate si succes! Si sa ne mai auzim, ca acus' vine vara (vacanta)! >:D<

Mihaeladm spunea...

:) Multumesc Alina, cred ca sunt mai stresata decat tine in perioada asta, nici mie nu-mi vine sa cred. :)

Trimiteți un comentariu