Cumparaturi online sau de cate ori merge prostia la apa

sâmbătă, 26 mai 2012

Am şi eu un site de îmbrăcăminte la care tot revin. Nu mi-am cumpărat niciodată de la ei nimic, fiindcă eu una sunt încă adepta conceptului 'a proba' înainte de a cumpăra.
Dar au lucruri frumoase şi îmi place să-mi imaginez cum mi-ar sta mie cu vreo rochiţă de-acolo.

Însă comentariile de pe acest site sunt fabuloase.
Majoritatea cumpărătoarelor nemulţumite au cam acelaşi text revoltat :
'cea mai proasta alegere. de fapt eu am mai cumparat de la bon prix (si majoritatea lucrurilor m-au dezamagit ), dar asta a fost cireasa de pe tort... '

Apăi dacă ai cumpărat o dată dintr-un loc şi-ai constatat că descrierea nu a coincis cu produsul, ce scuză ai avut apoi să repeţi experienţa cu site-ul respectiv?

Reacţia mea e mereu undeva între amuzament şi mirare în faţa paradoxalului gândirii feminine. Relaxarea e asigurată, oricum.

Deşi ar mai fi o variantă : având în vedere mania femeilor 's-o pişte puricii pe aia care-şi mai ia bluză ca a mea !' e posibil ca tocmai cele mai criticate produse de pe site să fie să fie şi cele mai reuşite.

Să fie deci strategic-parşive sau naiv-prostuţe cumpărătoarele cu pricina?
Ah, eternul feminin atât de misterios ...

8 comentarii:

raul rual spunea...

multora le-a fost rau de la shaorma si totusi mananca...:))

Nice spunea...

Speranta moare ultima...evident ca nu e vorba de nicio parsivenie la mijloc, ci de perseverenta. :)) :D

Anonim spunea...

Nu cred ca e vorba de parsivenie, ci de faptul ca bonprix a mai pacalit-o o data, i-a luat iar ochii cu vreo bluzita draguta, iar ea nu a rezistat tentatiei... Si eu primesc cataloage bonprix acasa, unele lucruri mi se par deosebite, dar nu mi-as cumpara pe nv. In orice caz nu produse de imbracaminte, la care tot farmecul sta in probat...

Mihaeladm spunea...

Raul , asta cu shaorma chiar e punct sensibil la mine. Am mancat o singura data si sigur va ramane singura data. :)) Iti imaginezi deci ce fel de experienta am avut.
Insa ma bucur ca abia acum aud ca si altii au avut reactii neplacute la shaorma, pana acum n-am auzit decat elogii nemasurate pentru felul asta de mancare.
E bine sa aflu ca nu-s eu singura alergica la cea mai digerabila mancare din univers. ;)

Mihaeladm spunea...

:)) Nice, imi place cum ai intors-o : nu parsivenie, ci perseverenta.
Esti mai diplomata decat mine. ;)

Mihaeladm spunea...

Anonim, ai sesizat foarte bine un aspect important : cat ne place noua sa probam in general, cum sa renuntam tocmai la momentul asta? Multam ca mi-ai atras atentia, chiar uitasem cat imi place si mie sa probez imbracaminte, uneori chiar fara scopul de a cumpara. :))

Aliceee Traveler spunea...

Nu stiu ce sa spun, eu ma mir ca la magazinele cu pricina lasa comentariile negative, adica dupa ce citesti care e probabilitatea sa mai cumperi??? mai ales ca comparatia e destul de aiurea facuta, tipa fiind nemultumita in special de alt magazin!

Mihaeladm spunea...

Alice, sa stii ca si pe mine m-a mirat tocmai necenzurarea asta a comentariilor. De-asta m-am gandit daca n-o fi cumva vreo strategie ascunsa a magazinului cu pricina. :) Suspiciunile astea fata de ce e normal. :)

Trimiteți un comentariu