Am dovada ca politica se inspira din circ

duminică, 20 mai 2012

Nu ştiu care-s obiceiurile voastre ruşinoase, dar eu recunosc : în zilele libere mă trezesc undeva pe la orele 14.

Astăzi însă cineva anume a insistat să mă trezească pe la 13.30.

'Votaţi Iulian Bădescu primar al Ploieşti-ului !'.
Asta a urlat megafonul din maşina de pe stradă.

M-a pus pe gânduri strategia asta a domnului Bădescu. De obicei numai târgurile de ţoale şi venirea circului în oraş se promovează cu megafonul pe străzi.

Dar, cum politica s-o fi trăgând ea din circ, dar e cu o treaptă deasupra lui, oamenii responsabili de campania electorală au sesizat hiba unei astfel de promovări şi au înlăturat-o. Maşinile care trec cu astfel de anunţuri le difuzează din mers şi în mod continuu, astfel încât omul nu prinde decât frânturi de cuvinte şi nu pricepe în fapt mesajul transmis.

Însă marii strategi au îmbunătăţit puterea de penetrare a mesajului : maşina stă pe loc, nu transmite nimic şi fix în mijlocul liniştii ăsteia îţi urlă o voce 'Votaţi X !'.
Aşa de bună le-a fost strategia încât chiar dormind le-am auzit mesajul. Ba chiar m-a şi trezit.

O singură problemă pentru strategi : dacă domnul viitor primar are de gând să-şi trezească alegătorii cu goarna să fie pregătit şi pentru înjurături ce n-au legătură cu politica.

8 comentarii:

raul rual spunea...

e clar cine sunt vizati. nu cei care au net, tv sau bani de ziare!

Florin Morosan spunea...

Și în Iași se practică strategii din astea. Se plasează mașina într-un loc strategic și când nici nu te aștepți începe a urla ... :)

Florin Morosan spunea...

Apropo, cum faci de poți dormi până la ora aia? Eu să mă chinui și nu pot dormi. :)

Unknown spunea...

Vreau si eu sa dorm atat:|. In legatura cu politica...numa' civilizat nu se promoveaza astia. Se facea la fel si in anii trecuti si pe la mine pe aici!

Fetita Junglei13 spunea...

La sate vine "circul" asa de vreo cativa ani.

Mircea Vladut spunea...

Pai ce mai stai? Du-te si-l voteaza repede, pana nu se razgandeste! :))

Yamasha spunea...

s-au adunat toate lichelele la usl ...oricum badescu habar n-are ce zice...eu tot pe volo il votez :)

Vladimir spunea...

Ce face criza :)))))

Trimiteți un comentariu