Viitorul nostru e asigurat. De mistocareli.

luni, 7 mai 2012

Azi în autobuz doi liceeni fix lângă mine.
Pletosul către cel tuns regulamentar comentează entuziasmat după ce se uitase pe geam :

'Ia uite-te la copilaşul ăla ce frumos aranjat este.'
Ajunge autobuzul în dreptul copilaşului cu pricina şi îl văd şi eu - un elev de clasele primare, tuns scurt, cu ghiozdănelul drept, uniforma curată şi foarte apretată.

Chiar mă miram că stilul cochet şi îngrijit poate declanşa admiraţie într-o puşlama pletoasă şi cam şleapătă, genul rocker prematur.
Când colo aud imediat şi completarea frazei :
'Zici că-i mort.'

Parcă englezul era cu umorul negru, iar românul cu poezia ?!
Nici clişeele etnice nu mai sunt ce-au fost.

8 comentarii:

raul rual spunea...

fiecare face/spune ce stie.

Zodrac spunea...

au un umor PROST baietasii aceastia de-ti vine sa fugi. Nici mistocareala nu mai e ce-a fost.

coolnewz/Ratatouille spunea...

neeee ... cred ca in citiva ani vom reveni la a aprecia unele chestii ceva mai clasice. Cred.

Mihaeladm spunea...

Raul, cat de bine ar fi sa spunem numai ceea ce stim. ;)

Mihaeladm spunea...

Zodrac, daca ar avea doar umor prost ar fi o chestie, dar sunt si atat de siguri si de aroganti (intelectual) incat cateodata ma agaseaza pana si pe mine, care-s atat de rabdatoare de felul meu.

Mihaeladm spunea...

Coolnewz/Ratatouille :)) sper sa ai o intuitie buna, fiindca o revenire catre un stil mai clasic in general chiar ar prinde bine. Macar pe post de pauza in atata hipsterism, smecherism, lichelism si alte cele. ;)

Nice spunea...

Nu-ti poti imagina cat ma deranjeaza...teribilismul varstei(sa-l numim asa). Si nu sunt deloc atat de optimista precum Rat.

Mihaeladm spunea...

Si pe mine ma agaseaza teribilismul varstei, tocmai fiindca eu la varsta lor nu am fost asa, si nici cercul prietenilor mei : nu era la moda mitocania. :)

Trimiteți un comentariu