Cea mai intesanto-haioasa leapsa

sâmbătă, 19 mai 2012

Pe bune că-i cea mai cea de până acum.
Îi Mulţumesc deci lui Vladimir de la care am primit-o, iar acum ... la distracţie.

1. Dacă ai putea să intri şi să trăieşti într-o carte, care ar fi aceasta ? Motivează alegerea făcută! (dar într-un film? dar într-un cântec?)
- carte : păi dacă ar fi să trăiesc într-o carte, prima care-mi vine în minte e Jane Eyre. Dar n-aş vrea să fiu un personaj, ci tocmai castelul lui Rochester din care în cele din urmă nu mai rămân decât ruinele. Dap, aş fi tare mândră să fiu un castel dintr-o aşa carte, cu nebune, cu incendii şi cu fete inocente de pension îndrăgostite de bărbaţi mojici.

- film : Stăpânul Inelelor, desigur. Ceva din primul episod vă rog, dacă se poate !

- cântec : ... primul care îmi vine în minte e Somewhere over the rainbow. Dar nu vreau să se înţeleagă greşit acolo sus - NU am chef acum să ajung îngeraş, prefer să mai aştept !

2. Dacă ai putea să-ţi alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus
- cu prenumele e întrebare dureroasă, fiindcă mie chiar nu-mi place prenumele meu.
Dar nici nu pot mărturisi care mi-ar fi plăcut să fie prenumele meu, fiindcă îl folosesc pe post de parolă la contul de facebook.

Paradoxal însă : dacă aş fi fost băiat mi-ar fi plăcut să mă cheme ... Mihai.

3. În ce altă ţară ai vrea să trăieşti pentru un an şi de ce?

Franţa, clar ! Sau hai, dacă nu merit, măcar Belgia. Partea francofonă, rog să se noteze cu grijă aspectul ăsta.

4. Care e visul cel mai neobişnuit ce l-ai avut şi ţi-l aminteşti?
Am multe vise neobişnuite, ceea ce doresc tuturor.

5. Povesteşte o zi din viaţa ta imaginându-ţi că eşti un animal.
Păi chiar simt câteodată că sunt pisică. Mai ales când mă întind a lene şi când strănut.

6. Dacă ai putea trăi în pielea altcuiva pentru o perioadă limitată de timp, cine ar fi această persoană şi de ce ai ales-o?
Voi Glumiţi? Am destulă bătaie de cap trăind în pielea mea, ce să mai fac cu încă una?

7. Dacă te-ai trezi singur pe lume, care crezi că ţi-ar fi primele gânduri şi ce ai face prima dată?
Aici se vede diferenţa teribilă între gândirea unui bărbat, calculată şi urmărind un scop supraordonat şi gândirea mea. De pisică probabil.
Citiţi la Vladimir ca să pricepeţi de ce am făcut remarca discriminatorie !
Păi la mine, primul gând ar fi 'da, da, da, nu mai e nevoie să am vreo şefă',
urmat îndeaproape de revelaţia 'da, da, da, acum pot citi toate cărţile pe care mi le-am propus' (presupun că a rămâne singur pe lume nu înseamnă totuşi a rămâne fără cărţi, Wyl Fm, Depeche, pisici şi o persoană dragă.  Există o limită decentă a singurătăţii totuşi, să nu exagerăm !)


Şi fiindcă mie mi-a plăcut leapşa o arunc mai departe către câteva persoane, sper să le placă şi lor :
FetitaJunglei13, Nice, Aditza, 3ditorial. Dacă o mai pofteşte cineva doar să spună şi link-uim un nou articol.
Totuşi, 3ditorial fiind în campanie electorală acum va trebui să fie atent ce declară, nu cumva să fie folosite împotriva sa mărturisirile.

4 comentarii:

Aliceee Traveler spunea...

Belgia suna bine, dar nu e prea mica pentru 1 an???

Unknown spunea...

Mi-a placut 6-le. Cred ca sunt in aceeasi situatie de multe ori;)):)

Nice spunea...

Interesante raspunsurile tale, Mihaela. Cam misterioasa la partea cu numele preferat. :P Voi prelua negresit leapsa mai ales ca mi-a pasat-o si Alicee. Va aparea cat de curand pe blog. :D
Mi-ar placea sa locuiesc in Belgia, in Bruges sau chiar Bruxelles. E asa linistita tara asta, si atat de pitoresti sunt orasele flamande...ador stilul lor arhitectonic. :D

bogdanelu spunea...

Eu aş vrea să fiu "Old Shatterhand" din Winnetou, ca personaj dintr-o carte, că mi-a plăcut în copilărie aşa de mult că am citit-o de vreo 8 ori :D

Trimiteți un comentariu