Bărbatii zilei mele de azi, trei la număr

vineri, 11 mai 2012

O femeie vede zilnic mai mulţi bărbaţi ce îi pot rămâne în minte, fiecare prin câte-o trăsătură.
Aşa şi cu mine azi, drumurile mi s-au intersectat cu 3 bărbaţi.
De la primul am păstrat parfumul (şi asta înseamnă mult, având în vedere că nu prea am miros).

De la al doilea am rămas cu impresia că un bun procent al bărbaţilor la volan este format din imbecili  : o străduţă de cartier din aceea cu unic sens, copaci înfloriţi care obtureză vizibilitatea, n-am apucat decât să aud un zgomot de maşină gonind, să văd o chestie grena trecând (probabil cu vreo 100 km la oră) şi să aud imediat după aceea o scrâşnitură de roţi timp de mai multe secunde.
Nici măcar n-am întors capul, dar mi-aş fi dorit ca, pe strada pe care mă aflam, să fi apărut brusc de-a latul un zid în care dobitocul să se fi strivit.
Mi-am reprimat iute gândul cel urât şi-am spus o rugăciune că am avut inspiraţia de a nu fi traversat în acel moment. Altfel chiar că astăzi cineva m-ar fi condus pentru ultima oară.

De la al treilea bărbat al zilei am rămas cu o stare bizară, între amuzament şi greaţă - e vorba de domnul Popeye din desenele animate şi de ideea că femeile îşi doresc matahale musculoase, cu cât mai vizibil bicepsul, cu atât mai leşinată gagica. Una din prejudecăţile ce se încăpăţânează să nu se demodeze odată, spre mirarea mea de Olive insensibilă la deţinătorii de bicepşi umflaţi.

Oricum, o zi din care vrei să păstrezi măcar parfumul unei persoane întălnite, asta chiar nu e o zi trecută degeaba.
Aveţi grijă la traversări totuşi !

7 comentarii:

Rudolph Aspirant spunea...

Si eu m-am intalnit ieri cu 3 barbati interesanti pt mine !

1. un tip intr-un autobuz care vorbea in lb poloneza cu soferul si care mi s-a parut ca seamana izbitor cu poza unui blogger (roman) care mie imi era simpatic, dar care nu a mai scris in ultima vreme, si mi-a trecut prin gand ca, fiind in cautare de lucru in ultima vreme, a invatat intre timp lb poloneza si s-a mutat in Norvegia pt un job !

2. vecinul meu ff sexy care mereu ma surprinde cand sunt imbracat ca naiba si arunc gunoiul, sau sunt transpirat si ciufulit, sau ud leoarca de ploaie, sau oricum intr-un hal fara de hal !

3. un sofer de taxi care mi-a tinut o adevarata prelegere inalt calitativa despre relatiile culturale Romania-Norvegia si istoria culturala comparativa postbelica a ambelor tari !

Rudolph Aspirant spunea...

P.S. Prelegerea m-a costat 20 de Euro in loc de 15 ca de obicei, pt ca m-a dus cam pe ocolite in timp ce-mi tinea cursul, desi nu stiu daca a facut-o expres, si oricum nu m-am suparat pe el prea tare pt ca prelegerea a fost interesanta + ca eu am in general o relatie buna cu soferii de taxi, pe care ii consider niste profesionisti ff utili societatii !

Vladimir spunea...

Interesant! n-am crezut ca femeile observa (ba chiar si retin) barbati :D Dar imi place ideea, e plina de potential exploatabil. :))

raul rual spunea...

ce sa fac sa fiu al 4-lea? :))

aditza spunea...

@raul rual - Foloseste masina. Mihaela din cate ne spune are o vedere extrema. Abia daca a vazut masina trecand insa a vazut soferul mai mult decat in detaliu, altfel eu nu ma prind cum de si-a dat seama ca era barbat si ca nu era femeie. E o calitate deosebita sa vezi pe cineva intr-un autoturism pe care abia de l-ai zarit.

Nice spunea...

Eu am retinut azi patru bloggeri cu comentarii simpatice. :P

Anne spunea...

Frumos articol.
P.S. : Nu-i nimic in neregula sa apreciezi un barbat pentru cum arata (daca esti fan muschi) atata timp cat nu este singurul motiv pentru care o faci, si cat nu e dusa la extrem treaba. Parerea mea. :)

Trimiteți un comentariu