Da' n-a stat blogosfera in loc in lipsa mea!

duminică, 6 mai 2012

După două luni lipsite de computere, reţele, bloguri, mail-uri şi youtub-uri, revii pe net cu senzaţia celui întors din război :
tu ai cearcăne la ochi de oboseală, iar lumea pe care ai lăsat-o în voia ei a continuat să petreacă.
Readaptarea e grea - soldatul era dezorientat de normalitatea lumii civile, reîntorsul pe net e dezorientat de anormalitatea lumii virtuale care se tot înnoieşte de-ţi pierzi toate reperele.

Aşa şi eu, era cât pe ce ieri să nu mai ştiu să intru pe propriu-mi blog. Dar despre asta altă dată.

În momentul în care mi s-a stricat mie pc-ul cred că nu apucasem să-i mulţumesc lui Andrei Terecoasa pentru că m-a ajutat cu nişte informaţii - pe care le-am şi folosit într-o excursie până la munte. Îmi rămâne vizita la Muzeul Cinegetic Posada, idee pe care tot Andrei mi-a furnizat-o.

Cineva a aut grijă totuşi să mă menţină la curent cu noutăţile din blogosferă.

Am aflat astfel de canditatura lui Dragoş 3ditorial la alegerile astea locale şi zău că nu ştiu dacă să-i urez baftă sau nu : la părerea pe care o am eu despre politicieni, Dragoş e-un tip cu prea multe calităţi ca să se amestece în pleava politică.

Am mai aflat şi de blogmeet-ul organizat recent de Waven. Numai că am aflat postfactum, cum află oamenii defazaţi.

N-am aflat dacă e cazul să-l felicităm deja pe Cojo pentru noul lui statut.

Sunt curioasă ce noutăţi muzicale o mai fi descoperit Eduard în intervalul ăsta, fiindcă Somebody that I Used to Know, unul din cântecele aflate de la el este pentru mine în top 3 al lui 2012 până acum.

Ironia e că mă iluzionez singură cât de bine mi-au prins astea două luni fără net :
că mi-a rămas şi mai mult timp pentru mine, plus că mi-am odihnit ochii.
Dar vorba seacă a unui coleg cinic : ţi-ai menajat ochii teribil stând toată ziua cu privirea în cărţi !
Deh, fiecare cu jumătatea sa a paharului !

6 comentarii:

Cojo spunea...

Noul statut de tătic îmi mănâncă tot timpul :)

Mihaeladm spunea...

Felicitari Cojo !! Sa va traiasca si sa fiti veseli cu totii ! Astept impresii pe blog, si nu glumesc, chiar e un capitol f interesant din viata, daca nu ti se pare prea personal sa scrii astfel de impresii din experienta aceasta.

mihaeladr spunea...

Blogosfera nu a stat in loc dar ti s-a simtit lipsa!

Mihaeladm spunea...

Mihaeladr, acum ca am din nou net imi dau seama ca si mie mi-a fost de particica asta de lume. :)

التحدي قائم والمسؤولية تاريخية spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=U8HCgxkUbJs

eduard spunea...

Am mai postat cateva melodii ale Kimbrei, cea cu care canta Gotye. Sper sa mai dau curand peste melodii care merita postate.

Trimiteți un comentariu