De la Giro la Snooker, insirand voturile

duminică, 6 mai 2012

Fix zilele astea îmi găsesc şi eu să stau pe net, când la teve sunt atâtea chestii interesante :

a început Il Giro şi se termină Campionatul Mondial de Snooker.
Plus alegerile din Franţa.

În ce-i priveşte pe francezi mi-e greu să spun care din cei doi candidaţi îmi pare mai caraghios - Sarkozy sau F. Hollande. Dar cel puţin nu par a fi ticăloşi precum candidaţii români. Deşi ... am urmărit singura lor confruntare televizată şi de-acolo am concluzionat că pretutindeni politicienii sunt demagogi teribili, însă Sarkozy a fost atât de agresiv de parcă ar fi mâncat numai paprika.

La snooker finala între Ronnie şi Ali Carter. Nu mi-a ajuns deci nici un favorit în finală. Dar, mergând pe principiul pe care îl respect întotdeauna în viaţă, susţin şi acum cauza celui cu şansa a doua. Deci hai Ali !

Lucrurile sunt clare doar la Il Giro în ce mă priveşte : ţin cu Basso fiindcă e om la locul lui (şi tip drăguţ) şi cu Scarponi, că-mi aminteşte de un amic ce-şi petrece acum timpul cu un festival de film.

Trăiască subiectivitatea, fără ea nici Eurosport-ul n-ar mai fi un canal interesant !

2 comentarii:

raul rual spunea...

e sarbatoare in Franta, a picat Sarkozy.
chiar ieri ma intrebam oare ce-i cu tine si cu blogul asta...

Mihaeladm spunea...

:) Raul, nu stiu care-s parerile tale despre cei 2, dar eu sper sa-l vad pe Sarkozy doar prin comedii de-acum.
Cat despre mine, am un talent real sa ma tot virusez, desi nu descarc niciodata nimic de pe net, tocmai ca sa nu ma virusez. :)
In rest sunt bine, ba chiar bucuroasa, a venit perioada din an cand ma rasfat si eu : azi mi-am trecut in revista fustitele si rochitele, imi vin toate. Sarbatoare deci si la mine, nu doar in Franta. :)
Sarbatoresc azi, fiindca ma indoiesc sa am vreun motiv de bucurie dupa alegerile din Romania.

Trimiteți un comentariu