Supravegherea la bac sau tupeul de stanga

marți, 29 mai 2012

Ponta, politicianul de stânga cea care înfiera ticăloşia, aroganţa, tupeul dreptei.
Şi-o declaraţie de-a lui Ponta : vor fi montate camere de luat vederi în toate liceele anul ăsta la bac pentru că dânsul nu suportă trişorii.

Să ne înţelegem : şi mie mi se pare logic să existe camere de supraveghere fie în orişice liceu, fie în nici unul. Fiindcă altminteri n-are nici relevanţă, nu e nici corect.

Dar partea a doua a afirmaţiei? Domnul Ponta nu suportă trişorii ??
Ori are un simţ al umorului prea dezvoltat, ori are un bun-simţ lipsă.

Păi e suficient să-şi scuture domnul Ponta guvernul cu onoare condus şi-o să-i cadă de-acolo atâţia trişori, plagiatori, incompetenţi, impostori de n-o să mai aibă timp de elevii ce copiază la bac !

Încă mai am resurse să-mi fie scârbă de demagogia duplicitară a ăstora !

4 comentarii:

raul rual spunea...

trisorii altora nu-i suporta. pe ai lui, da.

Mircea Vladut spunea...

Eu zic ca ai pretentii absurde. Mihaela, e vorba despre un politician!!! Ceea ce-i ceri tu e absurd. Doamne fereste! Unde am ajunge daca ar avea politicienii ceva bun simt???

Anonim spunea...

Sunt de acord cu Raul
Ponta este un foarte bun actor. Ar fi avut mare succes pe scena Teatrului National si totusi dansul munceste in guvern....

Rudolph Aspirant spunea...

Dar chestia asta nici nu e de resortul primului ministru, cel mult de resortul ministrului invatamantului...habar nu am cine e ala...a fost pur si simplu o declaratie pur electoral politica total fara nici o semnificatie din partea lui Ponta, care nici nu merita atentie.

Trimiteți un comentariu