Asumarea ... iresponsabilitatii politice

miercuri, 30 mai 2012

In Ploieşti e un politician cu care toată lumea a fost la grădiniţă. Nu mă credeţi? Dovada foto mai jos.

E unul din afişele electorale expuse prin oraş - sper să remarcaţi lipsa oricărei sigle.
Bun, avem numele omului şi funcţia la care ţinteşte, dar nu apare menţiunea candidat independent , asta în condiţiile în care nu apare nici vreo denumire de partid. Şi asta pe mai multe afişe.

Aşa încât mă gândesc că sigur domnul ăsta e ştiut de tot Ploieşti-ul de n-a mai avut nevoie de nici o recomandare.
Din păcate eu n-am fost la grădiniţă când am fost mică, deci nu mi-a fost coleg, deci nu-l cunosc, din nou deci : nu ştiu nimic despre el.

No, cum să ai nene bani de ditamai panoul electoral -mi-am zis- şi să-ţi scrii doar numele şi ciolanul poftit? Ce-ar trebui să mă determine să te votez?

Misterul s-a lămurit mai târziu.
Omul nu e candidat independent, ci e candidat din partea PDL-ului.
Nasol nene ! Dacă nici nu mai ai curajul să-ţi afişezi firesc sigla partidului pe care îl reprezinţi ...
asta spune multe despre ce părere au înşişi pdl-iştii despre munca lor din ultimii 4 ani pentru cetăţeni.




7 comentarii:

raul rual spunea...

eu zic ca e destept omul. nu si-a pus sigla, asteapta sa vada care parte va detine puterea. apoi, se duce si el frumos in partea respectiva...

Nice spunea...

Probabil se bazeaza pe curiozitatea nativa a romanului, care de indata ce va vedea panoul si va remarca lipsa unei sigle, va apela cu incredere la serviciile super sigure ale D-lui Google. :P

Bogdan spunea...

Mai degraba datorita brandingului negativ facut partidului de catre Felix & Co.

Aliceee Traveler spunea...

Exlicatia lui Raul mi se pare corecta :)

FJ13 spunea...

Poate pt ca unii voteaza omul,nu partidul.Habar n-am cum e ca om.
Poate pt ca n-a migrat in ultimul moment pe listele altor partide.
Poate ca...multe,dar toti sunt la fel.

Anonim spunea...

Mie mi se pare absolut corect sa votez omul.De-aia e vot uninominal
Daca nu imi place ideologia unui partid dar felul in care Xulescu din acel partid administreaza orasul mi se pare BUN, il votez si gata. Chiar NU ma intereseaza din ce partid face parte.......
Asa sunt eu

Yamasha spunea...

Dobre a fost prefect de prahova pana in momentul in care s-a hotarat sa candideze pentru o functie politica si a fost schimbat cu Cosma.
Nu stiu daca e problema lui ca n-a pus sigla partidului, dar e si vina cetatenilor ca incearca sa voteze doar vazand niste panouri...

Trimiteți un comentariu