Zodiacul renovărilor de apartamente

sâmbătă, 5 mai 2012

Astăzi, trezită cu dimineaţa în oase, am făcut încă un lucru pe care nu-l obişnuiesc, în afară de trezirea matinală în weekend : am ascultat horoscopul.
Nu fiindcă am vrut, ci fiindcă nu aveam încotro - eu mă pregăteam să plec iar Wylfm asta difuza la ora ceea.
Iniţial m-a uimit armonia predicţiilor : vreo 6 zodii urmau să aibă o zi de 5 mai legată de renovări ale casei, modificări în apartament, schimbări casnice etc

Mi-am zis că Mama Omida (sau cine întocmeşte horoscoapele astea zilnice) trebuie să fi suferit de o dureroasă lipsă de inspiraţie.

Când colo, Aditza poate confirma că ziua de azi chiar a fost legată de astfel de îmbunătăţiri prin casă, din păcate. Dar cu astrele nu te poţi pune !

Voi ce-oţi fi renovat ?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu