Ce trebuie sa stie cine vrea sa isi ia pisica

marți, 15 mai 2012

Pisică la bloc, desigur. Fiindcă la casă poţi să-ţi iei două cirezi de pisici, tot nu vei simţi cu adevărat ce e aia să ai pisică.

De Două lucruri trebuie să aibă cunoştinţă viitorul proprietar de stăpână-pisică !

Primul este că pisicile sunt animale sonore, cu un număr de octave rivalizând cu cel al lui Mariah Carey din vremurile ei bune.

Al doilea : pisica e animal nocturn; noaptea are poftă de plimbări şi chef de poveşti.

Asta înseamnă că, de îndată ce veţi închide lumina, motănelul somnoros din timpul zilei se va transforma în ghepard duduind pe gresie cu ambiţia de a-i detrona recordul lui Bolt pe distanţa de 1000 cm dormitor - sufragerie.
Şi că, tot la stingerea luminii, pisica îşi va exersa corzile vocale comunicând (ea ştie cu cine) intens, insistent, fără pauze şi fără buton de volum.

Aşa încât dacă nu puteţi dormi cu gălăgie ... ori vă mutaţi la casă, ori vă împăcaţi cu gândul că sunteţi incompatibil cu pisicile.

4 comentarii:

bogdanelu spunea...

Eu am un motan birmanez de 12 ani. Acum nu prea mai are chef de nimic, doarme mai toată ziua, dar când era mai tinerel, "ara" prin casă şi zi şi noapte :))

Aliceee Traveler spunea...

eu nu sunt compatibila cu nici un animal de companie (hai ca broastele si pestii din acvariu) nu ii punem :)

Anne spunea...

Nu-i obligatoriu adevarat. Pisica mea e foarte cuminte (sau, ma rog, era inainte sa intre in calduri saptamana trecuta). Foarte rar "spunea" ceva, si dormea cand dormeam si eu. :)

Nice spunea...

Tare raspunsul lui Alicee. Subscriu. Am observat ca 98% din bloggeri sunt detinatori de pisici. Pana si colegul meu de blog, Dragos, are una. :P

Trimiteți un comentariu