Inchiriere de biciclete in Ploiesti. Sa ne inscriem la facultate deci!

duminică, 20 aprilie 2014

În sfârşit a intrat şi Ploieşti-ul în rândul oraşelor emancipate eco :

s-a deschis primul centru de închiriere biciclete din oraş. Gratuit.

Din păcate e doar pentru studenţi.
Dar cum diploma de licenţă oricum nu mai poate reprezenta nici o motivaţie azi,
uite un motiv bun să te înscrii la UPG, la orice facultate, cum e moda :
poţi închiria o bicicletă !

Chiar din campusul UPG.
Mai multe de pe atoatetinformatul fb  https://www.facebook.com/Studentobike?ref=profile

Mai am o lună de zile pentru refăcut julitura de anul trecut datorată faptului că nu mai ţineam minte cum se pune frână la bicicletă şi-am inventat rapid o frână cu glezna.

2 comentarii:

Gabriela Cimpoca spunea...

You made my day! :)
Apropo, ultima oara cand am mers cu bicicleta, am cazut de pe nenorocita si mi-am rupt mana! Acum vreo cateva luni, am coborat monstrul din pod si i l-am facut cadou unei prietene. Si acum, cand ma gandesc la bicicleta aia, ma doare incheietura! :)

Mihaeladm spunea...

Gabriela, mi-ai amintit cu ocazia asta cum mi-am scrantit eu de 2 ori gleznele, mergind cu adidasi. :)) Dar sa stii ca nu m-am lasat, am continuat sa merg incaltata cu adidasi si sa ma vezi acum ce bine ma tin pe ei ! :)))

Trimiteți un comentariu