Away on mini-holiday

sâmbătă, 23 iulie 2011

Pentru că asta e căsuţa mea pe net, am simţit nevoia să las agăţat de clanţă anunţul ăsta.

E drept, urmând sfaturile poliţiei, am să las luminile deschise, ca să derutăm intruşii.

E la fel de drept că am şi ceva emoţii. Eu, adică mie, care îmi place să-mi programez totul din timp până la fiecare detaliu (care oricum n-are să se respecte ioc), şi omul ăsta care are câteodată mai multă spontaneitate decât pot eu respira (calmă).
Am fost luată pe sus pur şi simplu de idee. Dar m-am gândit să văd şi eu cum e cu deciziile spontane.

4 comentarii:

Fetita Junglei13 spunea...

Vacanta placuta.

Lillee spunea...

Sper ca te-ai distrat. :)

Mihaeladm spunea...

Multumesc FJ13, a fost placuta dar tare scurta. Deci mai trebuie o serie acum ! Urmeaza sper.

Mihaeladm spunea...

Lillee, m-am distrat, am obosit, mi-am stricat aparatul foto ... eheee , multe pentru doar 2 zile :))

Trimiteți un comentariu