Branduire de Cluj. Sau ai grija pe cine unde inviti.

miercuri, 6 iulie 2011

Ştiu eu cum îs ardelenii. Glumeţi de nu ştii dacă gafează şi serioşi de nu ştii dacă te iau la mişto.
Da' totuşi! Patron de-ai fi, ce nume ai alege pentru restaurantul tău?

Merg şi eu ca tot omul aiurit să-mi scot diploma de Bac de la facultate.
Bine, de când n-am mai dat eu pe la facultate oamenii ăştia -gospodari de Cluj, vezi bine!- au apucat de au construit chiar şi-un sediu nou. Câteva străzi mai jos.
Cluj-ul îl mai ştiu eu un pic. Secretara ţineam minte că era lipsită de umor.

Când colo, mă pomenesc că o aud când îmi explică, amabilă şi pe îndelete :
'Ştiţi să ajungeţi la noul sediu? Coborâţi, coborâţi, daţi colţul şi imediat vedeţi un restaurant, Maimuţa Plângătoare. Ei, imediat după e sediul nostru.'

Îmi şi imaginez o soţie întrebându-şi preafericitul
'Nu mă scoţi şi pe mine în oraş în seara asta? Că n-am mai fost şi noi de-atâta vreme. Uite, am auzit că s-a deschis un local drăguţ, Maimuţa Plângătoare îi zice.'
Încă nu mi-am putut imagina ce ar răspunde preafericitul.

4 comentarii:

Zodrac spunea...

Foarte veche locație și cu multe amintiri. Oooo...

Mihaeladm spunea...

Restaurantul asta de pe Muncii e vechi?? Pff, ruşine mie !
La anul clar tre' să îmi reîmprospătez amintirile despre Cluj !

raul rual spunea...

sa stii ca se mananca bine acolo...

Mihaeladm spunea...

Raul, asta cu mancarea e o afirmatie pretentioasa la mine. :)) Daca au iaurturi cu biscuiti si dulciuri inseamna ca se mananca bine si dupa gustul meu. ;)
Numai sa nu fie precum la restaurantul unde am fost si am cerut specialitatea casei dar n-o aveau! :)

Trimiteți un comentariu