Farmecul admiterii la o facultate a UPG-ului

vineri, 8 iulie 2011

Se pare că una din probele de admitere la UPG constă în obţinerea de informaţii despre admitere.
Am sunat de trei zile la telefoanele afişate pe site, nu mi-o răspuns nimeni. La trei numere diferite.

Am intrat pe site-ul universităţii.
Care site e atât de încărcat şi de greu navigabil încât pare făcut de mine!

Însă ceva anume mi-a plăcut mult acolo, aşa că trebuie să savuraţi şi voi farmecul formulării uneia din rubricile site-ului :
ARHIVA NOUTATI.

Au dreptate. La un moment dat fiecare dintre noi a fost o noutate, pentru ca apoi să sfârşim în arhiva de noutăţi a celuilalt.


Înscrierea se derulează între 11 şi 17 iulie, cu 70 roni taxă de înscriere.
Mai multe informaţii puteţi găsi aici.
Dacă or fi valabile, că mie până acum tot nu mi-a răspuns nimeni la telefon.

13 comentarii:

Yamasha spunea...

Probabil nu ai nimerit unde trebuie. Daca suni la secretariat sigur te va ajuta cineva.
Site-ul are extraordinar de multe categorii, dar sunt si cursuri si o gramada de lucruri care te ajuta. Doar sa stii unde sa cauti :)

mihaeladr spunea...

Chiar daca pe "vremea mea" nu era internet, greu ne mai "descurcam" cu doamnele de la secretariat.

Unknown spunea...

Pe site e uşor de navigat. Eu am găsit repede ce căutam. Dilema e alta: să mă înscriu, să nu mă înscriu, să mă înscriu, să nu mă înscriu...

Zodrac spunea...

:)) Foarte tare faza cu arhiva noutăți. Un lucru care ma enervează pe lumea asta de mor, e ca de fiecare data când cineva vine și spune ca e greu sa... orice vine altcineva și spune nu-i adevarat, e foarte ușor. Oare e foarte greu de priceput oare ca fiecare om are stilul sau de a se descurca și poate pentru unii e greu sa găsească toaleta în casa lor? Nu înțeleg de ce trebuie sa-i dam în cap din principiu. M-am enervat

Mihaeladm spunea...

Yamasha, nu doar ca nu am nimerit unde trebuia - nu am nimerit NICAIERI. :)
Altfel si eu cred ca daca mi-ar fi raspuns cineva, sigur ma ajuta. :))
Dar stii ca pana la urma mi-a placut atitudinea asta a UPG-ului : incurajeaza comunicarea directa pe de o parte si descurajeaza traiul sedentar.
Si au si dreptate - ar fi cazul sa mai fac si eu niste miscare ! :)

Mihaeladm spunea...

Mihaeladr :)) se vede treaba ca si astazi, ca e internet, la fel de greu.
Unele lucruri nu se schimba niciodata. Asa stii ca esti acasa. ;)

Mihaeladm spunea...

Adelin, din multiple incercari am gasit si eu niste informatii. Dar tot am nevoie de lamuriri suplimentare.
Parerea mea e ca macar pasul inscrierii poti sa il faci, pe urma poate vei privi altfel lucrurile, nu stii daca nu cumva se va schimba elanul.
Am citit ca e doar 70 roni inscrierea, partea urata e ca daca te decizi sa iti retragi dosarul UPG-ul nu iti da banii inapoi, de parca l-ar fi hranit intre timp.
Nu-mi plac taxele astea !

Mihaeladm spunea...

Zodrac, te rog, te rog, nu te enerva ! Nu de la blogul meu, ca atunci ma mahnesti. ;)
Chestia cu eu zic hais si cel dupa mine spune cea in cazul de fata se explica relativ usor.
Depinde cum sunt ei obisnuiti sa gaseasca informatia pe un site, cum se asteapta sa fie structurata, cum s-au obsinuit cu site-urile.
Eu daca deschid un site al unei institutii, deci un site oficial, de informare, ma astept sa fie simplu, neincarcat, structurat pe categorii. Adica usor de citit.
E drept ca e site-ul unei universitati, deci l-or fi facut mai tineresc, l-au inzorzonat cu multe culori si poze ... un soi de varza dupa gusturile mele.
Dar Zodrac ai un salut racoros (pe vremea asta)din partea mea ! Ai fost singurul care a gustat cu mine exprimarea paradoxala a arhivei de noutati. :) Ma bucur!

Florin Morosan spunea...

Taxa de înscriere nu o dă înapoi nicio facultate. Trebuie să trăiască şi ei din ceva, membrii comisiilor de încriere trebuie plătiţi, etc.

Anonim spunea...

si dam incet fila dupa fila ...cautand in memorie ....unde l-am vazut ? si dam iar o fila ...

Lillee spunea...

Arhiva noutati? ahahaha... prea tare asta. :))

Mihaeladm spunea...

Florin, pai membrii comisiilor alora nu fac nimic special. Nici macar nu mai verifica lucrari.
Si deja au un salariu, deci taxele de inscriere mi se par jecmaneala, fiindca ei nu fac nimic in afara fisei postului.

Mihaeladm spunea...

Schtiel, daca doar atat intrebam nu e bai.
Problema e sa nu dam incet fila dupa fila si sa ne intrebam ... oare l-am iubit? oare pe el?

Trimiteți un comentariu