Eu care vreau sa par snoaba, cand colo ...

miercuri, 9 noiembrie 2011

Fost-am la librărie. Nevoia de dicţionar şi de încă vreo trei cărţi.
Şi cum stăteam eu aşa, mă opresc în dreptul raionului de auto-educare.
Şi deodată simt că se apropie grăbită doamna librar de mine, nu ştiam care-i baiul, că nu pusesem mâna pe nici o carte, nu declaşasem nici o bipuială ...
Doamna se uită la raft, apoi se uită la mine, şi-apoi îmi spune rapid : 'aaah, sunteţi clientă veche, nu cred că aveţi nevoie să vă ajut cu ceva, uitaţi-vă la ce cărţi doriţi.'

Mi s-a părut cam bizar, că a tulit-o la fel de iute cum şi apăruse lângă mine.
Şi-atunci m-am uitat şi eu pe raftul în dreptul căruia mă oprisem : vrei trei cărţi lăfăite acolo, toate cu titluri gen despre sex, ajutor în sex, totul despre sex, chestii de-astea.

Mă şi gândeam ce impresie am ajuns să-i las doamnei, după atâţia ani în care cumpăr cărţi savante de-acolo, ceva gen : 'ioti, după ce că-i curioasă şi perversă , mai e şi timidă şi doar dă ocol titlurilor ăstora.'

Da' io dacă vă spun că mă oprisem în locul cela fără să mă uit la cărţi, pierdută în calcule băneşti pentru câte cărţi îmi mai pot permite, oare mă credeţi?

2 comentarii:

Unknown spunea...

Io nu prea te cred... nu ai fost destul de convingătoare...

Fetita Junglei13 spunea...

Si daca era sa cumperi o carte d-aia,crezi ca isi schimba parerea?Eu,nu.Doar daca doamna avea anumite limite,de la a citi despre ceva si pana la a fi intr-un anume fel e cale lunga.Ca doar,daca citesti despre crime,nu inseaman ca esti criminal.
Am citit o carte "tinerii si ispitele xxx",mi-a dat-o chiar autorul si daca eram undeva,pe unde se perinda lume si citeam,da,se interpreta de limitati,dar nu de anumiti oameni,care-mi cereau sa vada despre ce e vorba.

Trimiteți un comentariu