Leapsa de genul 'voi ati vrut-o'

vineri, 11 noiembrie 2011

Am primit o leapşă pe gustul meu de mioapă.
3ditorial , adică Dragoş, m-a provocat să scriu aici primele două fraze ale celui de-al doilea paragraf de la pagina 34 din cartea pe care o citesc acum.
Sună complicat, nu?
Staţi să vedeţi numai ce urmează !
'Clara : Il noua a aussi raconte sa vie ... qui a ete absolument merveilleuse ...
Cesar : Et du halva ? Il vous en a dit quelque chose ?'

Culmea e că eu n-am ajuns încă la pagina 34 cu lectura!
Lectura piesei lui Matei Visniec, 'Trois nuits avec Madox'.

N-aş vrea să rămână neonorată leapşa asta, cui deci să i-o trimit mai departe?

5 comentarii:

Fetita Junglei13 spunea...

Cartea?Hmmm,daca citesc doua?Mda,stiu,nu e normal,asa ziceam si eu pana acum,dar una-i de versuri,alta e un roman :))

Unknown spunea...

Io-s certat cu cărţile, deci, ocolit să fiu.

Nice spunea...

Cuiva pasionat de lectura? :D Vad ca tu esti si de carti, dar si de limbile straine... :)

Unknown spunea...

Sper ca nu te superi, dar am preluat-o eu :) Mi-a placut ideea voastra.

Anonim spunea...

e bn de stiut k cineva mai si citeste....:D

Trimiteți un comentariu