Urari si pentru colegii mei din judet

luni, 16 ianuarie 2012

E încă început de an, deci îmi permit să mai adresez un set de urări personalizate, de data asta către blogării prahoveni, că doar nu îmi uitam eu tocmai conjudeţenii.

Într-o ordine oarecare :

pentru Waven - să nu îşi abandoneze încrederea în idei frumoase, poate îi va fi chiar urmat exemplul

pentru Dragos, adică 3ditorial - să îşi exerseze mai des ironia şi în scris şi în viu grai, dar şi continuarea frumoasei poveşti cicliste pe care a început-o anul trecut !

pentru Aditza - să nu se lase pe tânjeală, că Superblog anul trecut i-a adus o serie tare frumoasă, şi blogul lui ar merita să-l întreţină la fel de frumos

pentru Cojo - ei, aici urarea e mai puţin în legătură cu blogurile şi mai mult pentru evenimentul important din familia lui

pentru Bogdan Doicin - să îşi valorizeze cât mai bine noul domeniu cu articole pe tente psihologice, în special

pentru Haotik şi pentru Dana - aici urarea este şi pentru ei, dar este şi o dorinţă de-a mea, fiindcă tare mult mi-a plăcut atitudinea pe care au avut-o în cursul anului trecut, atunci când şi-au luat apărarea unul altuia şi au demonstrat ceea ce ar trebui să însemne a fi alături de jumătate, dincolo de orice ar zice oricine (rareori mai vezi comportamentul ăsta azi), le urez să îşi păstreze atitudinea asta, mai mult însă, mi-ar plăcea să mai regăsesc şi la alte cupluri solidaritatea asta (nu găsesc cuvântul potrivit)

pentru MihaelaDR - să îşi regăsească locurile ploieştene dragi, să ne mai vedem şi noi, sănătoase şi încrezătoare, şi să se reia proiectul RepublicaPloiesti (asta vreau şi eu)

pentru Adelin tizul meu - să-l aud mai vesel, mai ales după sesiunea de vară şi multă baftă şi cu noul blog (nu aveam totuşi cum să pun link către o casă neinaugurată)

pentru Rareş, adică Ghimpele - să nu uite să se şi bucure de adolescenţa lui, asta fiindcă e mult prea blazat şi mult prea matur pentru vârsta lui

pentru Tibi, adică Saikoo - muzici bune, stări şi distracţii şi încă un pic de B.B. King, dar să fie şi pentru mine un pic de B.B. King !

pentru Silviu, adică Errmy - să îşi mai exerseze ochiul fotografic, chiar are talent şi ne mai bucurăm şi noi de viziuni inedite ale locurilor pe care le ştim prea bine şi ne par banale

şi pentru Andrei din Comarnic - multă baftă la examene şi să reuşească acolo unde îşi doreşte, dar să îşi păstreze mândria locală, e o marcă proprie deja.

Ei cam astea au fost acum !

4 comentarii:

Cojo spunea...

Mulţumim mult!

mihaeladr spunea...

Multumesc!!!!!!

Unknown spunea...

Mulțumesc Mihaela:). Apreciez menționarea:D.

Anonim spunea...

si mie nu !!!!!!!!!!!!!!!!????!!!

Trimiteți un comentariu