Sa mai spui ca Eminescu a exagerat!

duminică, 9 decembrie 2012

Mai ţineţi minte cum amplifica poetul legătura dintre român şi natură?
Mai ţineţi minte cum punea în cârca naturii ostilitatea faţă de duşmani?
Eu crezusem că e o hiperbolizare emineasciană, purtată de înflăcărarea naţionalismului.

Când colo, iaca ce ironie păţesc politicienii români în ultima vreme :
se chinuie cu surle şi trâmbiţe să cheme lumea să voteze, dar în ziua votului nimeresc fie caniculă, fie ploi continue sau viscol, în funcţie de regiune.

Din paralela mea, forţată şi nelalocul ei, desigur, ar cam rezulta că noul duşman al naturii române este ... politicianul ce vine, vine, vine, calcă totul în picioare?

Hai că glumesc, sunt stesată fiindcă până mâine am de scris un referat de vreo 10 pagini în engleză.
Sau nu glumesc, deşi sunt stresată pentru cele 4 proiecte ce mă aşteaptă săptămâna asta, toate notate.

11 comentarii:

raul rual spunea...

la ce mai muncesti? se schimba sistemul, vom trai mai bine....

producton spunea...

Are dreptate Raul.

Mircea Vladut spunea...

Foarte frumos. Mi-a placut mult paralela.

Oare n-ai dreptate?

Rochii de club spunea...

Au trecut alegerile si deja s-a schimbat ceva :) A inceput sa ninga si in sudul tarii, toata tara e sub zapada si noi suntem fericiti ca a venit iarna cu problemele ei :)) Nu-i asa ca e mai bine acum??? :)))))))))

aparat de masaj spunea...

La fel precum turcii din scrisoarea a 3-a, politicienii par a fi cata frunza si cata iarba.

Florin Morosan spunea...

Eu nu am putu vota, deși mi-am dorit asta ... :( Deh, asta e.

Dar ai ceva proiecte de făcut, nu glumă. Ăla în engleză de 10 pagini pe mine, care nu știu boabă de engleză, mă cam sperie ...

Și eu trebuie să mă apuc de proiecte de acum. Neapărat!
Spor la treabă!

ROZIPPLER spunea...

vine vine si 4 ai o sa ne fac praf politicianul

coolnewz spunea...

eu zic sa te infratesti si tu cu natura pentru referate si pentru cele 10 pagini ... :)

Tipografie spunea...

Mai bine si mai mult! ...asa o sa avem si cantitate si calitate

auto mp3 player spunea...

Poate ca natura e frate cu romanul, dar romanului nu prea ii pasa de ea.

imbracaminte nou nascut spunea...

Pacat ca lumea il aduce in discutie doar la inceputul lunii ianuarie.

Trimiteți un comentariu