Am ajuns sa am o lista cu interdictii

duminică, 13 ianuarie 2013

Am fost destul de tăcută prin lumea virtuală din decembrie încoace, probabil şi în ianuarie va fi la fel, până mă voi obişnui cu noua mea dietă.

Am fost şi nervoasă şi îngrijorată, acum sunt deprimată.

De vreun an mi-am tăiat de pe listă băuturile alcoolice. Din pricina stomacului.

De câteva zile am aflat că nu am voie nici lămâi sau grapefruit. Vestea asta a durut!

Nu-s deloc gurmandă, mănânc puţin şi poftesc rar.
La cafea şi la Pepsi mi-am demonstrat că pot renunţa.
Dar la lămâi şi grape ... ufff, le foloseam zilnic ca să îmi taie stările de greaţă cauzate de trezitul matinal.
Şi-acum n-am idee cu ce aş putea să le înlocuiesc.

Mă întreb cum procedează alţii în momentul în care li se extinde lista alimentelor şi băuturilor interzise.
Ce soluţii găsesc?
Eu sunt între depresie şi îngrijorare acută.

16 comentarii:

raul rual spunea...

eu am putut renunta la orice, inclusiv la fumat. nu trebuie sa gasesti inlocuitori, ci doar motive bune.

Unknown spunea...

Și eu sunt de părere că se poate renunța la orice, trebuie doar voință și persistență.

Spor!

Unknown spunea...

și eu am încercat să renunț la cafea și nu am reușit până acum.

Rudolph Aspirant spunea...

Eu de obicei ma simt mai linistit daca ignor diverse liste...eu cum vad o lista, si poate sa fie si una cu lucruri dragute si recomandabile, de ex filmele candidate la Oscar, nu neaparat ceva interzis, totusi mie imi creste automat pulsul + acidul din stomac. Dar fara bancuri, eu am remarcat ca in legatura cu dureri si greturi din astea digestive, cel mai mult m-a ajutat daca am evitat orice bauturi carbo-gazoase acidulate, chiar si apa minerala, adica nu neaparat continatoare de lamai + zahar ca Fanta, sau de cafeina + zahar ca Pepsi.

Rudolph Aspirant spunea...

Plus am remarcat si mai mult si in ultimul timp, cand chiar am si avut motive de stress crescut, ca de fapt orice suc de fructe, chiar si natural, si nu neaparat acrisor la gust ca lamaile sau grapefruit-ul NU este bun si efectiv cea mai buna e apa chioara (preferabil de izvor artezian, nici macar de ghetar, dar e total OK si cea de chiuveta) la care pot adauga cata cafea vreau, chiar si instant, dar sa fie fara zahar, si tot e OK ! Dar ceaiul NU mai e chiar asa de OK, mai ales ala facut din fructe, sau naiba stie ce radacini, dar si ala din frunze. Deci NU cred ca e atat de mult o chestie legata de cafeina, (desi pulsul creste de la aia), ci pt digestiv pare sa fie efectiv mai mult o chestie de zahar (de orice fel, chiar si din fructe nu numai plante) + acid carbonic. Acum, daca vrem sa fim rafinati, trebuie sa evitam nu numai alcoolul, dar si mancarurile care au o sansa mai mare de a produce acid cu gaze, adica de ex iahnie de fasole cu carnati...drept care am tras concluzia ca pe Romania trebuie evitate cat mai mult pomenile electorale de la primarie cu ocazia diverselor sarbatori.

Engleza fara profesor spunea...

Banuiesc ca poti incerca sa treci pe niste citrice mai putin "acide", ca banuiesc ca aciditatea e problema.

Gabriela Cimpoca spunea...

Si eu sunt la dieta... nu-ti spun ce si cum! Am trecut prin toate aceste stari, nu cred ca m-ar mai putea surprinde ceva! Si totusi... incearca sa te tii mereu ocupata, fa ceva, nu sta. Daca timpul iti permite, iesi afara, pentru plimbari mai lungi sau mai scurte. La mine a functionat, si cred ca e cea mai buna metoda de a face fata problemelor de tot felul. Succes, si nu dispera, trece! :)

Mircea Vladut spunea...

In cazul in care ar aparea pe lista un aliment ce-mi place (daca as tine, cumva dieta sau regim) atunci pentru mine solutia e simpla: renunt, fara nici cea mai mica greutate, la intreaga lista! :)

locuri de munca in arad spunea...

Eu faceam sport destul de mult pentru a-mi lua gandul de la lucrurile pe care nu le aveam voie

coolnewz spunea...

ma rog, tigarile sunt una, citricele alta. Eu cred ca daca ai o gastrita incearca sa o vindeci si apoi vei putea reveni la lamii. La mine s-a accentuat cind am mincat "aiurea" si si-a revenit la sentimente mai bune cind am inceput sa maninc "corect". Oricum, citrice dimineata pe stomacul gol nu pot nici eu ...

pulovere ieftine spunea...

Te inteleg, am si eu o prietena care nu mai are voie lactate, citrice, bauturi carbogazoase, dar nu am idee daca le-a inlocuit sau pur si simplu a renuntat la ele. O sa intreb totusi...

cartus hp 22 spunea...

Dietele sunt o chestiune de obisnuinta. Inceputul este greu.

chirurgiaobezitatii spunea...

Daca ai vointa poti renunta la multe lucruri!

Rochii de club spunea...

Este bine sa eviti consumul de legume si fructe crude, este mai bine daca sunt consumate fierte sau piure. Pentru greturile de dimineata nu prea stiu ce ar putea functiona la tine, dar cred ca poati bea un pahar de apa cu inghitituri mici, sau un ceai de ghimbir sorbit incet, fara graba. Si vitamina B6 este buna, ea se gaseste din abundenta in banane. Sanatate multa!

radiere spunea...

Dietele trebuie tratate cu atentie. Uneori, renuntarea la anumite alimente creaza dezechilibre in organism pentru ca nu mai primesti toate tipurile de substante nutritive.

hp compaq presario spunea...

Dietele astea pot fi bune, mai ales dupa sarbatori.

Trimiteți un comentariu