Mut nebun la E 13

marți, 1 ianuarie 2013

Am şi eu  planuri eşuate pe 2012 (dacă spuneţi că voi n-aveţi o să vă crească nasul).
Amânări. Eşecuri. Dezamăgiri.

Am chiar aspecte pe care vreau să le reevaluez fiindcă nu ştiu dacă merită să mai investesc timp şi emoţie pentru ele.

Dar dincolo de regrete şi reevaluări am şi cea mai mare ruşine a sfârşitului de 2012 :
n-am văzut Hobbit-ul. Nici până azi!

Asta e primul lucru pe care îl reportez pentru 2013.
O fi un plan minor, dar din nebuniile astea minore adunăm zile frumoase.

Aşa încât vă spun La mulţi ani,
să avem parte de-un an mai bun!

9 comentarii:

raul rual spunea...

Hello???????? :)))))

Fetita Junglei13 spunea...

Sa fii sanatoasa!
Planuri esuate?Hmm,daca nu-mi fac planuri si nu-mi pun dorinte la inceput de an,nu stiu ce sa zic.
Sa ai parte de un an asa cum ti-l doresti si daca nu o fi sa fie,sa ai un an,pe care-l poti duce.

Rudolph Aspirant spunea...

Tocmai am citit pe CNN ca au pus Hobbit in lista celor 10 filme cele mai proaste pe anul 2012, si ca a iesit ca imaginile seamana mai mult cu un joc din ala X-Box mai mult decat cu cele ale un film, asa ca n-ai pierdut nimic.
Eu am vazut ieri un film care chiar a meritat, Kon-Tiki, (despre expeditia din 1947 cu acelasi nume a lui Thor Heyerdahl, pe o pluta din Peru pana in Polinezia, pt a incerca sa demonstreze ca e posibil ca Polinezia sa fi fost colonizata si de la vest la est, nu numai din Asia), care e o productie recenta 2012 norvegiana, despre care nu zicea nimic pe CNN, insa care face parte din lista care va fi luata in consideratie pt o posibila alegere pt nominalizare la categoria Oscar pt cel mai bun film strain, care se va anunta pe 10 ianuarie. Dar chiar daca nu va iesi printre ultimii aia 5 finalisti, mie mi-a placut ff mult, si la sonor si la imagini, si la regie si actori, adica e chiar un film bun, si chiar ca l-as recomanda oricui.

Am mai vazut cateva filme in 2012 care mi-au placut, insa alea poate nu sunt la fel de obiectiv recomandabile chiar pt o audienta generala, adica doar poate unora care le place genul respectiv, sau tema respectiva, ca de ex The Best Exotic Marigold Hotel, ff emotionant pt gay-ii de varsta mijlocie catre pensionare, sau chiar si mai tanara care se gandesc de pe acuma la varsta pensionarii, dar, zau, pe asta Kon-Tiki, chiar ca l-as recomanda pt toti, barbati, femei, copii, pensionari, etc. Si l-am vazut si in stare treaza, nu intoxicata cu alcool, asa ca recomandarea ramane valabila.

Rudolph Aspirant spunea...

P.S. La Multi Ani !

Unknown spunea...

Planuri și relazări și eșeCE cred că toți avem, dar eu am văzut Hobbit-ul, și este un film f bun. Să te duci să îl vezi.

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

un mic spoiler
filmulet

Nicol spunea...

La multi ani ! Sa fie un an mai bun si pentru tine !

laptop asus spunea...

Mai bine astepti sa apara toate 3 si sa le vezi pe toate atunci.

Trimiteți un comentariu