Pietre semiprețioase pentru accesorii handmade

miercuri, 3 decembrie 2014

Uite Mihaela de unde te poți inspira în domeniul hand made! Dacă tot te-ai apucat să-ți faci singură accesoriile, poți arunca un ochi și peste aceste pietre semipretioase ieftine. Eu nu mai am răbdare acum să lucrez hand made. Dar când eram mic adoram să fac asta acasă. Făceam pentru mama. Îi făceam coliere și brățări din diferite mărgele găsite prin casă. Erau tot ale ei mărgeluțele, dar eu îi făceam accesoriile. Nu știu dacă le purta, dar măcar mă recompensa pentru ele. Acum nu aș mai putea să lucrez de unul singur nici măcar pentru mine. Poate dacă aș fi într-un grup, să lucrăm toți ca la o veche șezătoare, poate așa aș avea mai mult spor. Altfel mi-aș găsi cu greu timpul și cheful de a face ceva lucru manual.


De ce iubim accesoriile hand made?

Cred că principalul motiv pentru care femeile, în special ele, iubesc accesoriile hand made, este acela că acestea au o personalitate mai puternică. Se observă că sunt lucrate de mână, uneori au o originalitate aparte și nu în ultimul rând, dacă sunt făcute de persoana care le poartă, au amprenta sentimentală. Știu că sunt oameni care țin mai mult la lucrurile confecționate de ei, indiferent de domeniul de utilizare al acestora. Este și normal la urma urmei. Un obiect făcut de tine are o valoare mult mai mare decât cea materială. Ai investit timp și suflet în confecționarea acestuia. 


Mărgelele astea folosite la confecționarea accesoriilor hand made, au prețuri accesibile. Ideea e că nu-i de ajuns să deții materialele necesare confecționării accesoriilor. Trebuie să deții tehnicile și trucurile necesare realizării unor materiale de calitate. Deși uneori lucrul manual nu echivalează cu perfecțiunea, sunt convins că oricine și-ar dori ca ceea ce iese din mâna lui să fie cât mai perfect, ca să nu lase loc de comentarii răutăcioase. Eu unul îi apreciez pe toți cei care îndrăznesc să-și confecționeze accesoriile cu mânuțele lor și chiar îi îndemn să cumpere mărgele, perle, pietre semiprețioase, șnururi sau alte materiale necesare lucrului manual. La un fel de șezătoare mi-aș mai pune și eu degetele la lucruri migăloase.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu