Cu ea am sa ma recompensez

vineri, 26 iunie 2015

Ultima sută de metri pentru examenele mele importante.
Ca orice elev care chiar învață (adică prea conștiincios și prea din timp), am ajuns în faza aia în care deja nu mai îmi pasă, să iau oricât, dar să se termine mai iute.

Și tocmai văzui acum că exact pentru ziua în care am să primesc eu rezultatele muncii mele din ultimii trei -deja patru de fapt- ani, îmi pot oferi un cadou pe placul meu.

Un bilet la tipa asta ar fi fabulos, văd că totuși cel mai ieftin bilet la concertul ei costă 120 roni.
Dar merită !!

Cred că e cea mai senzuală voce feminină pe care am auzit-o în ani !
Pur și simplu tipa asta își plimbă vocea pe corpul meu !
Nu cred că sunt singura să simt furnicări la toate inflexiunile ei, tandre și apoi biciuitoare,
același vino-dar du-te ce mocnește în orice relație năbădăioasă.

Iar dacă n-o să am rezultate bune la examene,
atunci în loc să mă cadorisesc cu ea,
am să mă consolez în vocea ei cu totul !

Nu-i faină alegerea mea ?!




1 comentarii:

coco spunea...

sigur ca da! faina!!

Trimiteți un comentariu