Cum puteti face o fricoasa sa spuna da

duminică, 17 aprilie 2016

Sunt genul de om precaut și din pricina asta poate m-am înfrânat de la multe experiențe pe care le-am evaluat apriori ca fiind prea riscante (sau mai degrabă prea puțin delicioase în raport cu riscul asumat).

Astăzi, mai degrabă luată pe nepregătite (fiindcă am răspuns la telefon imediat după ce m-am trezit) am acceptat o noua provocare.
Mi-a plăcut la nebunie !
Și mi s-a spus că, dacă sunt cuminte și am de gând să fiu o elevă bună, experiența de azi se va repeta.

E o bucurie prin toate celulele unui adult momentul în care, trecut de 30 de ani și avînd o fire nesportivă, experimentează ceva nou și constată că e ceva tare pe sufletul său.

Mă consider norocoasă pe ziua de azi că am răspuns la telefon somnoroasă și prin urmare am spus da unei experiențe căreia în mod normal i-aș fi spus 'Pas'.
Mă voi considera și mai norocoasă dacă individul cu strategia inteligentă de astăzi va considera că nu-l încurc prea mult și merit să repet experiența.

Pledoaria mea este însă clară : chiar dacă ați trecut de 30 de ani și sunteți antitalent la sport, încercați ceva nou, nu vă temeți ! S-ar putea să vă descoperiți o nouă pasiune acolo unde nu vă așteptați !

ps.  sunt curioasă dacă mâine voi avea febră musculară.
Chit că ăsta va fi rezultatul, tot mi-am trecut pe listă pentru anul ăsta încă trei experiențe sportive noi și, dacă am norocul să mai tragă cineva de mine cum a fost azi cazul, sigur o să le experimentez cu nesaț !

C'mon join the joyride !




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu