Scurta nelamurire de marketing

miercuri, 8 iunie 2011

Astazi mi-am propus sa imi bifez un mini-plan amanat de supararile ultimelor saptamani.
Aveam nevoie de un saculet de bijuterii pentru o mica zapaceala de-a mea.

Am fost la cele doua mari magazine din centrul orasului.
Am intrebat la toate magazinele de cadouri si de bijuterii.

La magazinele de cadouri exista doar pungi de hartie.
La cele de bijuterii au saculeti din material textil. Dar eu tot fara saculet sunt si la ora asta.

La standul ce detinea innebunitorul obiect mi s-a replicat scurt : "Noi nu avem la vanzare. Doar daca si cumparati o bijuterie."

?! Si-aici m-am pierdut cu logica.
Saculetii cu pricina nu sunt gratis daca iei cercei de pilda. Il platesti, daca poftesti saculet de cadou, 1 leu.

Si-atunci ma nedumiresc si eu : de ce daca tot e cu plata, nu pot sa il cumpar separat?
Inteleg ca nu intereseaza pe nimeni o vanzare de 1 leu. Insa atata vreme cat firma respectiva are in stoc si acel produs ... s-or fi gandind ei ca daca nu vand saculetii separat ma obliga sa-mi cumpar un pandantiv pentru un saculet de 1 leu?
Acum n-am stiut cum sa le dau vestea cea nasoala, dar totusi nu-s chiar atat de obsedata de ambalajul asta.

1 comentarii:

Lillee spunea...

Da, nici eu nu inteleg. O fi vreo strategie? Dar ce strategie frate? N-are cum. Sunt doar batuti in cap.

Trimiteți un comentariu