Lotiuni de protectie solara acceptabile. Pentru gurmanzi.

marți, 17 iulie 2012

Eu nu stau la plajă, dermatologul mi-a recomandat să mă feresc de soare din pricina tenului sensibil.
Până anul trecut n-am folosit nici o loţiune de protecţie solară.
Însă vara trecută pur şi simplu după o drumeţie m-am ales cu un umăr de culoare vinetei.

Atunci am folosit prima loţiune de protecţie solară. Un Elmiplant.
Iniţial, nefiind obişnuită, mă deranja să simt crema pe piele. Apoi m-am obişnuit.
Se aplica repede, mirosul destul de discret, iar eficienţa ei a fost muţumitoare, nu m-am ars, nici nu m-am prea bronzat, deşi am mers destul prin soare.
Fusese un Elmiplant, factor de protecţie 25, componenţă complex vegetal cu vitamina E.

Anul ăsta n-am mai găsit Elmiplant-ul cu vitamina E.
Au schimbat gama, au trecut la unt de shea. Duhneşte chestia asta de mi se apleacă. Ori pe caniculă mai şi transpiri, ceea ce amplifică descompunerea cremei.

Oricum nu înţeleg care-i treaba cu toate cosmeticele cu gusturi culinare: fructe, legume, unt, margarină etc
Nu intenţionez să mă fac degustată, doar să mă protejez de soare.

Aşa încât anul ăsta am trecut la Gerovital, emulsie de plajă. Sper să se dovedească eficientă şi ea. Pentru început măcar nu emană atâta miros precum untul de shea, cu Elmiplant-ul 2012 mă simţean precum un pui la rotisor.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Gerovital!
Am folosit-o in soarele fierbinte al Spaniei si mi-a parut rau ca nu am dus doua tuburi. Mi s-a terminat si am luat un Garnier. De mentionat ca eu fara FPS 50 nu stau la soare!
Garnier se branzea rapid dupa ce ieseam din apa dar Gerovitalul ramanea. Chiar daca Gerov. e mai lipicioasa si-a facuttreaba si am fost tare incantata de ea

mihaeladr spunea...

Noi pana anul trecut tot cu elmiplant dar pt. copii. Si se dadea si copilu' si mama si tata. Anul asta chiar azi m-am uitat pe unde am fost dar nu am gasit. Sper ca pana plec la mare sa gasesc, adica sper sa se mai fabrice. A fost f.f. eficient.

Rudolph Aspirant spunea...

Eu am o parere buna despre produsele firmei Elmiplant. Nu ma pricep la dermatologie, (desi marturisesc ca uneori, rar, daca am chef de horror si nu am un film bun horror de vazut mai trag cu ochiul la niste poze de boli dermatologice gasibile pe Internet, plus ca in general incerc sa cumpar produse cosmetice manufacturate de firme cosmetice care se ocupa de producerea produsului respectiv de cel putin 50 de ani, preferabil chiar catre 100 de ani, adica, de ex, nu mi-as cumpara niciodata vreun aftershave marca Calvin Klein, pt ca ala e designer de haine, nu e cosmetician de meserie si putin imi pasa daca o fi angajat pe cine stie cine expert cosmetic la sectia noua de cosmetice a corporatiei lui), dar, in fine, efectiv nu vad ce ar avea untul de shea cu protectia solara, pt ca acel unt de shea obtinut ca un fel de grasime din miezul unei nuci africane e mai mult folosibil ca hranitor de piele, nu ca protector impotriva razelor ultraviolete B, desi nu zic ca poate daca iti dai si cu margarina pe piele poate ca asta te poate proteja oarecum impotriva acelor raze speciale considerate mai nocive, ba chiar acum vad de pe wikipedia ca in Africa el e folosit mai mult pt fixativ de par si intretinerea instrumentelor de percutie africane folosite in entertainment, deci tot nu are nimic de a face cu protectia anti-UVB !.

Ring de dans spunea...

Mi se pare foarte buna gama de la Nivea. Au lotiuni de protectie solara si lotiuni dupa plaja, gama e diversificata, au si produse pentru copii. Noi asta folosim si nu am avut probleme de miros sau incompatibilitate pe piele.

Anonim spunea...

Da si Nivea e ok. Garnier - e clar ca nu o sa-mi mai cumpar

Nice spunea...

Eu mi-am luat tot de la Elmiplant, vara trecuta, un ulei spray protector, cu omega si ulei de macadamia. Miroase delicios(mie imi place asta) si in plus e o formula fara parabeni...
Pacat ca nu am avut ocazia sa-l folosesc... :( :P
Adevarul e ca cele mai indicate sunt cremele fara parfum(mai ales pentru fata, ochi).

Rudolph Aspirant spunea...

P.S. (Pt fanii filmelor horror): boala mea preferata dermatologica este ihtioza hystrix, (desigur, Doamne fereste), pe locul 2 aflandu-se, efectiv mai mult din cauza numelui, boala numita pityriasis versicolor, si pe locul 3 fiind bola lui Hansen, mai larg cunoscuta si sub numele de lepra.

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Tilesius.jpg

Trimiteți un comentariu