Tu munceste, ca BRD iti consuma banii. M-as feri de ei

miercuri, 11 iulie 2012

Descoperisem sămbătă lipsa a 50 de roni din contul BRD. Azi le-am aflat povestea.

De un an eu nu am mai folosit contul BRD. Însă îmi păstrasem acolo 50 roni, cu gândul de a nu plăti din nou taxa de deschidere cont în cazul în care voi avea iar neveoie de card la BRD.

Am rămas cu 0.09 roni în condiţiile în care, repet, de un an nu mi-am folosit deloc contul. Mă aşteptam să fi intrat în adormire, cum se întâmplă la alte bănci.

Aşa încât am mers să cer un extras de cont pe ultimul an. Surpriză : extrasul pe un an costă 5 euro, deci am mai plătit 22 de roni şi pentru aste 4 foi scoase la imprimantă.

Pe care am văzut aşa : 3 roni comision lunar de administrare, câte 1 ron scoaterea de chitanţă de la bancomat. Plus 14 roni un anume comision administrare card CIP. Care nu'ş ce mama necuratului mai înseamnă, că nu le-am pretins nici un card cu pietre Swarovski sau altceva.

Pe scurt :
3 roni X 12 luni =36 roni   + încă 14 roni comision
= 50 roni într-un an în care n-am deranjat BRD-ul cu nimic.
La care se adaugă 22 de roni cele 4 foi de extras de cont (unde dobânzile lunare sunt ceva de genul 0.04 roni, iar comisioanele lunare sunt 3 roni).

TOTAL  72 roni furaţi de BRD. Spun furaţi fiindcă pur şi simplu aşa îi resimt :
pe parcursul unui an cineva care n-a făcut nimic pentru mine m-a taxat cu 72 de roni.

M-ar fi costat mai ieftin dacă îmi închideam contul anul trecut şi mi-l deschideam din nou acum.
Deşi cine ştie ce alte şmenozeli de comisioane au inventat şi pentru asta.
De pildă comision de uzură a ojei funcţionarei de bancă în timpul minutului cât tastează pentru tine.

17 comentarii:

Anonim spunea...

Si eu am descoperit k cei de la BCR sunt niste jecmanitori la drumul mare. Ca sa deschizi un cont la ei te costa 20 de lei, ca sa inchizi inca 5 euro. Pentru ce naiba atatia bani? Cel mai bine e sa apelezi la alta banca, exemplu Bancpost, care nu te taxeaza pentru privilegiul de a te avea client.

Yamasha spunea...

Eu am la ING, inca sunt student si am totul gratuit, chiar si homebank...niciun fel de comision nu am!

Fetita Junglei13 spunea...

Acum cateva zile citeam o scrisoare primita de la Banca Transilvania,acum doi ani.In scrisoare scria ca mi-a fost inchis contul si ca mai am doar doi ron, acolo.M-am gandit cand am avut cont la Transilvania,mi-am amintit si nici ca m-am deplasat.Si tot atunci mi-am adus aminte de un fost coleg,care a venit intr-o zi la serviciu injurand.Cam asa suna istoria" bag cardul, il blochez ca boul,c-am bagat PIN-ul de la telefon si intru sa vad ce-mi trebuie,pentru a-mi fi eliberat altul.200.000.Bun,stiam ca mai am 500.000,tot ramanea ceva,da'mi vine ideea sa-ntreb intai cat am si aud:- pai,nu mai aveti nimic- Aha, n-am nimic, ca-mi explica doamna despre comisioane si tot eu sa dau doua sute,am lasat cardul amintire si-am venit injurand".Asta era pe vremea fara ron.
Nu-ti recomand nici BancPost.Deloc.

raul rual spunea...

toate sunt la fel. le-am incercat pe toate, am pierdut cu mult mai mult. e o vorba, nu e bine sa te incurci cu banca si cu tiganul...

Anonim spunea...

Sunt patita si eu de aceea am mare grija cand renbunt la un card sa o fac cu acte in regula
Dar la partea cu extrasul de cont chiar te-au jecmanit!
Eu scot frecvent extrase de cont de la BCR si nu mi-au cerut niciodata nimic- asta intr-un orasel mai mic, nu stiu daca conteaza
Iar de o buna bucata de vreme imi iau singura extrasele online, gratis

Mihaeladm spunea...

Anonim :))) mi-ai oferit o informatie utila, multumesc. Nu-mi daduse prin minte sa intreb cat ma costa si inchiderea contului! Iar luam o decizie proasta.

Mihaeladm spunea...

Yamasha, dar cum ai reusit sa ai cont de student la ING?
Te intreb fiindca si eu tot la ei as fi vrut (mi se par ceva mai cumpatati), dar la UPG de pilda nu iti permite sa alegi tu banca, te directioneaza ei.

Mihaeladm spunea...

FJ13 :)) intamplarea povestita de tine imi demonstreaza ca la banca trebuie sa se storci de toata intrebarile inainte, sa prevezi orice situatie si sa te informezi dinainte de orice comision. Ne amuzam de naivitatile noastre.
Eu am parere buna despre ING, dar nu depinde de mine unde sa-mi fac contul.

Mihaeladm spunea...

Raul, mare vorba ! Sunt de acord, as prefera toti banutii in mana, dar daca ni se livreaza pe card ... pe uit cu ciuda cum din banii munciti de mine se duce o parte, total degeaba, in contul bancii. Ma mai si enervez pe chestia asta, desi face parte din modernitatea implacabila. :(
Inca un motiv sa prefer o usoara intoarcere in timp cu vreo 20 de ani. :)

Mihaeladm spunea...

Hapi, ar fi interesant daca au comisioane in functie de marimea orasului, intr-adevar.
As fi preferat homebanking, dar nu am decat la ING. Asa e cu bancile, esti intre atatea conditionari din care nu poti scapa, e tare frustrant.

Aliceee spunea...

Sa stii ca eu am cont la Brd. Nu stiu daca sunt foarte bine informata dar acei 3 ron se platesc pentru internet banking nu pentru administrare de cont. Iti iau lunar fiindca ai aceeptat sa iti faca.

Mihaeladm spunea...

Aliceee, din ce am inteles eu (cu nervii aferenti) mi s-a explicat ca aceasta taxa de 3 roni de administrare cont (eu nu am home banking la ei) a inceput sa fie incasata de anul trecut, ca sa compenseze efectele crizei. :) Efectele crizei pentru banca, pentru noi nu le compenseaza nimic.

Florin Morosan spunea...

Cu BRD-ul sunt pățit și eu. Cred că au cele mai mari și nebănuite comisioane. Am avut și card normal și card de student, din ăla BRD ISIC parcă, sau cum s-o chema. Când am văzut câte comisioane au, le-am închis rapid, bineînțeles, nu fără a plăti alte comisioane.

Acum am card la Banca Transilvania și sunt chiar mulțumit de ei. Angajați drăguți, comisioane ok, deci e bine pentru mine.

Mihaeladm spunea...

Ahh, Florin, ai fost norocos! Eu nu pot sa-mi inchid cardul BRD fiindca nu depinde de mine, asa alege institutia.
Dar cu BT am aceleasi experiente placute ca si tine. Si ma bucur sa aud ca si in Iasi au angajati la fel de amabili precum in Ploiesti. E singura banca in care nu intru cu stres.

Anonim spunea...


Mihai Sfideanu
14.08.2012
Buna ziua .
Eu am patit-o cu BRD . La un bancomat din Mamaia in perimetrul hotelului Palas in data de 31.07.2012 am dorit sa scot suma de 600 ron .Totul ok efectuez toate operatiunile cerute cand surpriza : dupa 5 minute de gandire imi afiseaza mesajul ca operatiunea nu poate fi efectuata si mi-a remis cardul . A doua zi am vrut sa scot suma de la alt bancomat si stupore : suma nu mai era disponibila in cont . M-am adresat la o sucursala a bancii din Constanta si raspunsul a fost ca la ei apare ca operatiune efectuata si ca suma a fost retrasa . Am completat un formular si am fost asigurat ca se vor face verificari si daca se dovedeste ca a fost o eroare a bancomatului suma imi va fi trimisa inapoi in cont . Astazi suntem in data de 14.08.2012 si nici un raspuns din partea bancii nici ca este alba nici neagra . Bataie de joc pt banii clientilor . Noroc ca am obtinut inregistrarea de la hotel din zona unde se afla bancomatul in care se vede ce s-a intamplat defapt si acum astept sa treaca cele 30 de zile pt a actiona in instanta BRD - ul pt recuperarea sumei . Asa ca cei care au temeri in a folosi cardul sunt foarte intemeiate .

Mihaeladm spunea...

Domnule Mihai Sfideanu, sper sa se rezolva repede situatia aceasta si BRD sa va vireze suma in cont, fiindca altminteri actionarile in justitie ale bancilor sunt cam lipsite de sanse de izbanda, e precum lupta cu morile de vant. Ma mira totusi ca intarzie atat de mult un raspuns din partea lor avand in vedere ca in general bancile stau bine la capitolul "aburiri cu vorbe". Multa bafta, vreau sa aud si de oameni care au reusit sa obtina rezultate la reclamatiile astea bancare !

Gabriela Cimpoca spunea...

Sa stii ca toate bancile, in general, incearca sa ne jecmaneasca. Dar parca alea din Romania- mai dihai ca toate celelalte! Cand am fost anul trecut in tara, am trecut printr-o multime de intamplari nefericite in legatura cu BCR. Dar cui ii pasa? Clientii latra, caravana trece!

Trimiteți un comentariu