Prinde bine sa-mi testez vointa. Mi-am ales provocarea.

sâmbătă, 14 iulie 2012

Eu am probleme mari cu voinţa. Fie nu duc la capăt treburile începute, fie nici nu le încep fiindcă am în unele privinţe o atitudine defetistă. Şi dacă tot n-am încredere în mine că voi termina bine ceva, atunci de ce să fac efortul?

Pentru persoanele ca mine însă există o şansă : te înconjori de oameni cu voinţă puternică.
În cele din urmă te vei simţi ruşinat şi vei face şi tu acolo ceva eforturi să îţi ameliorezi voinţa.
În postura asta-s eu.

Iar cel mai recent motiv de ruşine folosită pe post de imbold e ceea ce am aflat de 3ditorial.
Îi urez baftă lui Dragoş în ştachetele (şi ştafetele) sportive pe care singur şi le-a impus. Chapeau bas oricum pentru ceea ce a realizat deja (că tot e 14 juillet astăzi)!
Cifrele alea mi-au dat de gândit aşa încât m-am hotărât : îmi mai încerc o dată voinţa în ce mă priveşte.

Nu încep cu ceea ce e mai greu, dar încep cu un bine mai micuţ făcut organismului meu :
renunţarea la cafea şi la Pepsi.
Prima pe o perioadă neterminată, cât am să pot să mă abţin fără să poftesc.
La Pepsi mi-am ales şi intervalul în care vreau să stau departe. Să vedem dacă voi reuşi !
Am să le înlocuiesc pe ambele cu ceva ceai lipton, mai potrivit pentru stomacul meu şi pentru canicule.

Dacă la toamnă trec testul ăsta de voinţă îmi pot impune un nou obiectiv.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Beau cate trei sau patru pahare de Cola sau Pepsi pe an
Nimic acidulat
Dar la cafea nu pot sa renunt si nici nu vreau.....
Succes
In rest, sunt exact ca tine la capitolul....hotarare

Nice spunea...

Cafea si Pepsi? Doua din deliciile vietii si totodata bauturile mele preferate? Interesant testul de vointa, sunt curioasa daca il vei trece cu brio. Mult succes. :)
PS
Am incercat si eu cu Pepsi(beau doar Twist) si am esuat lamentabil. Chiar azi mi-am potolit setea cu unul.

Dana spunea...

Bafta multa la testarea vointei!
Eu am renuntat la Pepsi de mult... Nici macar nu-mi placea.
Despre cafea insa, mai avem de vorbit... :). Plus ca am inteles ca in limite normale, cafeaua (cofeinizata)ar face bine la sanatate. Ca si ciocolata neagra.

Mihaeladm spunea...

Hapi, acidulat nu mai pot bea nici eu fiindca mai nou am probleme cu stomacul, dar tot nu ma abtineam de la Pepsi. :(
Cat despre capitolul hotarare ... avem o mare piedica in viata din pricina asta, mie asa mi se pare ca e imposibilitatea de a mentine o hotarare.

Mihaeladm spunea...

Nice, multumesc, sper sa imi ating obiectivul propus si sa ma abtin pana la toamna cu Pepsi. Total!

Mihaeladm spunea...

Dana, problema mea e ca mie inca imi mai place Pepsi. :))
Dar pana azi vad ca n-am simtit pofta, asta m-ar enerva.
Cat despre ciocolata neagra daaaa, aici un mare da. Cate doua patratele pe zi! :)

Trimiteți un comentariu