Petrecere ideala de 1 Decembrie

duminică, 30 noiembrie 2014

Iaca două bucurii pe ziua de azi, cel puțin două de fapt :

prima e anticiparea cu fiori pe toată epiderma a ultimului episod din The Hobbit.
Nici nu concep să nu-l văd la cinema în decembrie acum !
Cred că mai găsesc vreun iubitor de vremuri medievale, cineva să vibreze alături de mine în întunericul din sală.

a doua bucurie este felul în care am să petrec ziua națională.
Pentru prima oară după mulți ani, sunt ferită de orice program teve stupid și flamboiant găunos, de orice realizator teve care o să-și exhibe orgasmul patriotic.
Sunt de muncă !!! Ba chiar 10 ore.
E prima oară când mă bucur să merg la muncă,
fiindcă altminteri, la cât e de frig afară, mâine n-aș fi mers la nici o plimbare, și cel puțin o butonare a telecomenzii teve mi-ar fi generat o depresie proporțională cu falsitatea festivă de pe ecran.

Să ne trăim, români,
da' să nu ne mai lovească așa leuca, fiindcă români o să fim și pe 2 decembrie, și-n toate celelalte 364 zile ale anului, când o să ne înjurăm de mume unii pe alții și-o să ne văicărim că ne-am născut în țara lu' nimănui.

1 comentarii:

Radu spunea...

Mă bucur pentur tine că ai scăpat de teveu. Mi-a plăcut articolul.. voiam să dau un banal LIKE dar nu se poate așa că iau cuvântul. Eu pe 1 am fost pe munte, geocaching prin nămeți ... A fost și la mine cel mai fain petrecut 1 Decembrie de până acum :)

Ai grijă de tine și vizionare plăcută (când apare filmul) Și eu aș vrea să-l văd.. Cândva :)

Trimiteți un comentariu