Ziua de ieri - progresul meu sentimental

luni, 17 ianuarie 2011

Ieri seara m-am uitat la snooker pe Eurosport. Pentru prima oara o finala exclusiv asiatica intr-un sport inventat de ofiterii armatei Marii Britanii stationati prin coloniile asiatice. Ding Jung Hui contra lui Marco Fu.

Snooker-ul e sportul la care privitul poate avea unul din cele doua efecte : fie te relaxeaza scotindu-te din ritmul cotidian nebunesc, fie te innebuneste bagindu-te intr-un ritm lesinant de relaxat.

Mie una imi place snooker-ul, insa ieri seara n-am vazut mai nimic din meci, n-am avut ochi decat pentru Marco Fu.
Daca maine il intalnesc in statia de autobuz m-am fericit cu o indragostire.
Tipul asta nu numai ca e foarte aratos si are unele din cele mai fine trasaturi pe care le-am vazut; tipul asta are exact atitudinea dupa care ar trebui croiti barbatii.
In plus, se comporta ca un lord, are o tinuta impecabila, e elegant, retinut, discret.

Ce sa mai, ironia postmodernismului ne demonstreaza cum lordul englez in maniere si tinuta e intruchipat de un asiatic din Hong-Kong.

Ma uitam ca a pierdut meciul cu 10 la 4 insa la final a afisat un zambet perfect, a tinut nasul pe sus, si-a felicitat adversarul, cu mandria tipica asiaticilor.
La final a mai spus si cateva cuvinte intr-o engleza foarte sarmanta.

E drept ca protocolul semi-oficial al snooker-ului impune astfel de comportament si tinuta, insa pe de alta parte il avem pe Roonie O'Sullivan caruia ii reuseste demonstratia descendentei omului din maimuta. Asa ca la urma urmei tot la optiunea individuala se rezuma si atitudinea jucatorului de snooker.

Unde n-am intalni sportivi romani precum Marco Fu?
Ma declar sedusa de exoticul Fu, desi, paradoxal, asiaticii ma lasa rece.
Hai ca fac progrese, poate in cele din urma ajung sa ma si indragostesc. Si eu precum Tony Curtis.

8 comentarii:

brighty spunea...

Marco Fu-se si se duse... :D LOL

Mihaeladm spunea...

:) Fu se duse intr-adevar, insa tin sa precizez ca nu veni incoa' ;)

Dragos Irimia spunea...

Are prestanta omul. Dar eu tot pe Mark Williams, cu urechile lui, il prefer :)Tin minte prima data cand m-am uitat la snooker si lovea Mark al meu doar pe linia aia alba pusa de BBC pe masa (era acum vreo cativa ani)
Despre Ronnie ... are momentele lui. Cand joaca bine face totul sa arate simplu simplu de tot si e un specatcol sa-l vezi. Din pacate in ultimul timp nu-i mai iese.
A si trebuie sa ma laud cu break-ul meu de 13 puncte ! Pana acum e cel mai bun pe care l-am reusit :)) Rosie verde rosie neagra rosie !

Mihaeladm spunea...

Break de 13 puncte !! Felicitari sincere, desi nu stiu cat valoreaza : vin din partea unei care se bucura daca atinge bila tintita, si asta la biliard, ca snooker nu am incercat. :))
Roonie din cate am inteles a virat catre biliard fiindca de acolo vin banutii seriosi, s-o mai fi plictisit si el sa ii bata pe toti.
Imi place si Mark Williams, botos cum pare el mai mereu. Prin snooker oricum sunt numai figuri.

Dragos Irimia spunea...

13 puncte valoreaza mult pe plan sentimental, pentru mine. In general fac beak-uri de 1 punct :))

Mihaeladm spunea...

:) bun atunci ! Noi inseamna ca suntem jucatori tip Peter Ebdon, ne prinde dimineata si noi n-am terminat meciul :))

Dragos Irimia spunea...

La snooker termin un frame in 30-40 de minute. La biliard joc 6-9 jocuri intr-o ora. ;)

Mihaeladm spunea...

hm, am un amic ce ar considera foarte interesant reply-ul asta al tau :)

Trimiteți un comentariu