Isi mai aminteste careva?

duminică, 30 ianuarie 2011

Mie imi plac coincidentele. Si-acum daca tot am dat peste o astfel de coincidenta frumoasa, cum as putea eu sa n-o transform in postare pe blog?

Ieri noapte am motait cu radioul deschis. Cu Wyl fm, desigur. Ii ascult mereu cu surprindere, ma banuiesc de dedublare din pricina radioului asta - difuzeaza fix muzica care-mi place mie, multe cantece care imi sunt dragi si cu care am crescut, de parca eu le-as face play-list-ul, doar ca nu imi amintesc sub nici o forma cand il intocmesc.

Ei, si ieri noapte m-a trezit din somnoreala un alt cantecel uitat, din cele pe care le consideram "usurele" pe cand le ascultam in anii '90 si pe care acum le ascult cu mirare constatand ca ... "nu se mai face muzica asa ca altdata". (se pare ca am ajuns la varsta la care trecutul e ridicat la rang de glorie.)

Iar adineauri am gasit pe blogul lui Eduard un alt cantec dintre nostalgiile mele.

Asa ca nu ma mai abtin si va las si eu cantecelul meu nostalgic de ieri noapte. Sper sa va placa!
Interesant e ca la mine nostalgia se cupleaza cu ritmurile alerte si cu pofta de dans. E clar - toate sunt aiurea la mine!
http://www.youtube.com/watch?v=eBLHGOcv7rw&feature=related

5 comentarii:

mihaeladr spunea...

Eu imi amintesc de melodia de pe blogul lui Eduard. Am trecut-o pe lista mea de preferate de pe youtube.

eduard spunea...

Ma bucur ca v-am trezit amintiri placute.

Imi place muzica veche, si o sa postez in continuare cu mare placere.

Off Topic: unde ma pot abona la blogul tau ? am tot cautat si...nimic (stupid question)

brighty spunea...

daaa, frumos hit, din 1993 :) imi placea tare mult atunci, inca si mai mult astazi! am albumul "Replugged" (U96) la loc de cinste intre preferintele mele :)

aditza spunea...

care va sa zica de aceea somnul tau nu ii prea odihnitor. Urechea lipita de pat se odihneste iar cealalta asculta radioul, iar cand te intorci pe partea cealalta se schimba rolurile. Pai d-aia ai nevoie de ore duble de somn...

Mihaeladm spunea...

@ Brighty : exact in aceeasi postura sunt si eu : imi placea atunci, acum ii consider clasici.
Mi-ar placea si mie un album U96 :)

@ aditza : in sfarsit mi-ai acordat circumstante atenuante ! Da' greu te-ai mai prins :)

Trimiteți un comentariu