Lansari de pietre catre Ford - oferta 2011

joi, 7 aprilie 2011

Pana la Paris-Roubaix (pe care, daca am noroc, il voi rata pentru o prezenta in bar, dupa o luna de zile), ma uit pe Eurosport la Campionatele Mondiale de Curling. Se desfasoara in Canada, in ceea ce eu tot inteleg a fi sala  Red China, in fapt numita probabil Regina nu stiu cum.

Curlingul, pentru necunoscatori, e sportul ala in care o piatra de joc (din granit) cantareste vreo 17 kilograme. (Ceea ce echivaleaza valoarea mea, in pietre de curling, la aproape 3.)

Si uitandu-ma la Eurosport ma apuca nervii (zilele astea sunt cea mai tipica reprezentanta a feminitatii - am istericale dese si din senin) cand vad cum arata pistele de lansare.
Intr-un sport in care importante, in afara strategiei desigur, sunt precizia, orientarea si estimarea spatiala de finete, e esential ca nimic sa nu iti distraga atentia vizuala de la reperele luate.
Insa bunul-simt ar dicta ca aceeasi atentie vizuala sa fie limpede nu doar pentru jucatori, ci si pentru privitor, ca sa aiba sens sa te uiti.

Ei bine, in conditiile astea, pistele de curling au imprimate, in zona de plasare a aparatorilor, reclame la varii produse. Din cate am retinut doar imaginea Ford-ului ala albastru.
In spiritul asta propun ca la tenis pe tuse sa fie marcate reclame la saune de pilda, pe liniile de la 11 de la fotbal sa fie inscrisuri cu gume de mestecat.
Iar din gaurile de golf, dupa reusita, sa iasa un popandau cu cate un banner al unui beauty parlour.

Bine, eu ma uit in continuare la curling fie si pentru ca nu inteleg cum poate cineva sta intr-un patinoar imbracat cu doar un tricou (desi asta e doar unul din marile mistere ale corpului uman pentru mine. Mai bine ma opresc aici, ca nu vreau sa dau in subiecte pentru ore mai inaintate).

4 comentarii:

Dragos Irimia spunea...

La tenis am vazut doar sigla mercedes pe fileu :) In rugby si in AFL am mai vazut reclame pe gazon. Ce spui de un viitor logo SportPH pe postavul de la Campionatul Mondial de snooker :) Fix pe punctul bilei negre :d

Mihaeladm spunea...

:))) Dragos, sa ma uit cu atentie la editia asta a snooker-ului? Sau ne mai ierti un an? :)
La rugby nu m-am uitat niciodata, desi taica-miu mi-a explicat demult -foarte serios- cum asta e un sport de gentlemen.

eduard spunea...

:)) Mi-ar fi plăcut să văd un popândău ieșind dintr-o gaură de golf :))! Curlingul este unul din sporturile care mă fascineaza, insă e departe de noi practicarea acestuia...

Unknown spunea...

Mihaela, reclamele respective nu deranjeaza jucatorii - chiar nu le vezi cand esti pe gheata. Faptul ca agaseaza un pic spectatorii... deh, asta e marketingul modern, e plin de reclame si bannere in mai toate sporturile. Bine ca macar casa (house) a scapat de ciopartire.

Eduard: se practica si in Romania sportul, asta daca nu cumva faceai aluzie doar la denumire

Trimiteți un comentariu